پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:07:16 - سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل دامپزشکی استان کرمان خبرداد:
واکسینه رایگان ۲ هزار رأس دام در رابر
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: در این اردوی یک روزه جهادگران اداره کل دامپزشکی استان به رابر ۲ هزار رأس دام سبک و ۳۰۰ دام سنگین علیه بیماری تب برفکی در منطقه سید مرتضی رابر به‌صورت رایگان واکسینه شدند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ «جواد نگارستانی» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل دامپزشکی استان کرمان در حاشیه این اردوی جهادی گفت: در این اردوی یک‌روزه جهادگران اداره کل دامپزشکی استان به رابر ۲ هزار رأس دام سبک و ۳۰۰ دام سنگین علیه بیماری تب برفکی در منطقه سید مرتضی رابر به‌صورت رایگان واکسینه شدند.
 
 وی افزود: توزیع واکسن نیوکاسل برای استفاده ۸۰۰ قطعه مرغ خانگی و سم‌پاشی ۱۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع جایگاه دام و طیور از دیگر خدمات ارائه شده به دامداران این منطقه از خدمات این گروه جهادی بود.
 
 نگارستانی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های دامپزشکی توزیع خدمات عادلانه بهداشتی به‌منظور حفظ سرمایه دامی کشور است، گفت: جمعی از بسیجیان اداره کل در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بهداشتی در مناطق صعب‌العبور و مناطق با جمعیت دامی بالا حضورپیداکردن که واکسیناسیون رایگان طیور بومی، واکسیناسیون رایگان دام، ویزیت رایگان و مباحث مربوط به آموزش و ترویج در حوزه دامپزشکی برای بهره‌برداران را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
 
 @sobherabor

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب