پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:15:07 - سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر معرفی شد
 مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «علی عرب‌پور» نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد جامع رابر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ ظهر دوشنبه مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله برگزار شد.
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله با گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری هم‌زمان با هفته معلم و روز کارگر در کنار همه مناسبت‌ها روز عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همیشه دنبال این هستند برای مردم دردسر درست کنند در رأس آمریکا، چقدر غافل و احمق دشمنان ما هستند این همه شکست از ملت چشیده‌اند باز هم عبرت نمی‌گیرند.
 
 وی افزود: در صحرای طبس، جنگ تحمیلی هشت‌ساله، جنگ با گروهک‌ها، منافقین و داعش همه تجاربی از جهاد فی‌سبیل‌الله و مقاومت در کارنامه مردم مخصوصاً شما مردم شهیدپرور رابر شهر فرمانده مقاومت جهان اسلام که به‌واسطه آن کرمان استان معرفی شد اینها نشانه زنده‌بودن شما مردم است.
 
 
 حجت‌الاسلام و المسلمین «علی عرب‌پور» افزود: ملت ایران همیشه با امامین انقلاب بوده و خواهد بود ذره‌ای از اهداف خود عدول نخواهد کرد ایران اسلامی به‌واسطه امامین انقلاب توانسته ایران را سربلند کند.
 
وی ادامه داد: این ملت امروز مقتدر است همان‌های قبل از انقلاب برای این کشور تصمیم گرفتند امروز این ملت برای آنها تصمیم می‌گیرد.
 
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله با تأکید بر اینکه امروز ترسیم حقایق عالم در ایران بسته می‌شود گفت: در ایام سالروز تشکیل سپاه به اراده الهی و فرمان مردان خدا محکم‌ترین مدافعان نظامی دنیا رادر هم کوبیده نصرت الهی ترسم و واهمه از قدرت پیچیده هفت‌لایه محاسبات نظامی دنیا با وعده صادق الهی عبور کرده وکسانی که از آنها پشتیبانی کرده بودند به هراس افتادند.
 
 
 وی با بیان اینکه وحدت بین نیروهای نظامی، امنیتی و سیاسی هم‌زمان حماسه آفرید تصریح کرد: هدف ما خوشحالی امام‌زمان (عج) بود روح حاج‌قاسم شاد شود کاری بس کارستان در عالم انجام گرفت.
 
 حجت‌الاسلام و المسلمین علی عرب‌پور اذعان کرد: تعداد موشک مهم نیست موضوع اصل کار عظیم، قدرت اسلام به فرمان ولایت است و وعده‌های خداوند در قرآن کریم داده؛ امروز شعار خون بر شمشیر، مظلوم بر ظالم اقتدار پیدا خواهد کرد، عملیاتی شده است.
 
 
 وی، با اشاره به صدور فرمان تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی)، گفت: اولین عملیات مشترک در گام دوم انقلاب اسلامی عملیات «وعده صادق» است همه زیر این خیمه ولایت جمع شدند اولین عملیات بر علیه کشوری که قدرت دوم اتمی کشور است از هشت نقطه به نیت امام رضا علیه‌السلام شلیک داشتند.
 
 وی، با اشاره به ویژگی ممتاز نخستین عملیات مستقیم «وعده صادق» گفت: اولین دوره در ۴۵ سال نیروهای مسلح با وزارت خارجه هماهنگ هستند یقین بدانید روزی می‌رسد مارش نظامی رزمندگان فلسطین در بیت‌المقدس زده می‌شود.
 
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله با اشاره به دستاوردهای این عملیات متحولانه بزرگ‌ترین حمله موشکی علیه رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ناتوانی و شکست مفتضحانه پدافند هوائی رژیم صهیونیستی در مقابله با دفاع قدرتمند و ویرانگر پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، ارتقای قدرت ملی، وحدت ملی و امنیت ملی جمهوری اسلامی همگام با ایجاد همدلی، یکپارچگی، شور و نشاط در بین ملت عزتمند ایران، برهم‌زدن نظام محاسباتی قدرت‌های سلطه‌گر متجاوز در برابر قدرت شگفت‌انگیز و ویرانگر دفاع ترکیبی پهپادی و موشکی ایران، فراهم‌شدن بستر لازم برای برقراری روابط سیاسی، نظامی، تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین قدرت عملیاتی جنگ ترکیبی پهپادی و موشکی در تاریخ جهان گوشه‌ای ازدستاوردهای این عملیات بود و نیز بعد از عملیات وعده صادق موج استعفا شخصیت‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.
 
 وی، با بیان اینکه ایران معنای بازدارندگی و معاملات قدرت را تغییر داد با اینکه سلاح هسته‌ای ندارد؛ اما با نوع رفتارش نشان داد قدرت بازدارندگی دارد و عنوان کرد: ایران در این عملیات نشان داد هم اراده زدن و توان دفاع را دارد بازدارندگی ما بازی دروغ و نمایش سیاسی نیست و مهم‌ترین نکته این‌که ایران نخستین کشور غیرهسته‌ای است که به یک منطقه هسته‌ای حمله می‌کند و به آنها جرئت حمله جدید را نمی‌دهد.
 
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله گفت: بزرگ‌ترین حمله پهپادی و بروز مرزی موشکی در تاریخ توسط ایران انجام شده و از چندین لایه حفاظتی عبور کرد و این جنگ الکترونیکی با جنگ نظامی توان انقلاب اسلامی علیه دشمنان شماست.
 وی تصریح کرد: قدرت برتر جهان برای اولین‌بار جمهوری اسلامی به رسمیت شناختند و با پیشرانه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای خط مقدم نبرد با اسرائیل غاصب سرنوشت جدیدی را در عرصه معاملات سیاسی و بین‌المللی در غرب آسیا و جهان رقم خواهد زد.

سپس در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین «حسن شمس‌الدینی» تقدیر و حجت‌الاسلام و المسلمین «ابوطالب ایرانپور» به‌عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر معرفی شد.

انتهای خبر/


تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب