پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:18:11 - چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی رابر در دیدار با رئیس اداره آموزش‌وپرورش رابر
معلمان تعالی بخش علم و فرهنگ هر جامعه هستند
فرمانده انتظامی رابر گفت: معلمی شغل انبیای خداست، معلمان پرورش دهنده و تعالی بخش علم و فرهنگ هر جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ داراب قنبری در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رابر، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره «شهید مطهری» و تبریک هفته معلم به تمامی معلمان و فرهنگیان شهرستان، گفت: معلمی شغل انبیای خداست، معلمان پرورش‎دهنده و تعالی بخش علم و فرهنگ هر جامعه هستند.

فرمانده انتظامی رابر بیان کرد: یک معلم به‌خوبی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد و باید به نقش معلم و معلمی توجه بسیار ویژه‌ای بشود، و هرچه در راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هزینه کنیم؛ ضرر نکرده‌ایم و در آینده باعث کاهش هزینه‌های ناشی از آسیب‌های اجتماعی می‌گردد.
وی اظهارکرد: پلیس و آموزش‌وپرورش همکار، یارویاور و مکمل همدیگر هستند و همه ما وظیفه‌ای مشترک در راستای تعلیم‌وتربیت و مراقبت از فرزندان این سرزمین داریم.

قنبری گفت: نگاه پلیس در تمامی موارد ابتدا نگاه فرهنگی و همدلی است و سعی پلیس هدایت و ارشاد افراد جامعه است و در صورت لزوم قاطع و قانونی با مجرمان رفتار خواهد کرد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان رابر نیز، از حضور فرمانده انتظامی شهرستان، در آموزش‌وپرورش ابراز خرسندی کرد و گفت: از زمانی که پلیس نگاه ویژه‌ای به حوزه آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته و اقدامات پیشگیرانه‌ای را در اولویت کار خود قرار داده نقطه عطفی در کاهش آسیب‌های اجتماعی پدیدآمده که این امر قابل‌تحسین و نشان‌دهنده سلامت کار پلیس است.

مجتبی افضلی خاطر نشان کرد: پلیس در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ارتقای مهارت‌های زندگی پیش‌گام بوده که این امر بسیار جالب و ستودنی است.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب