پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:46:32 - جمعه 14 اردیبهشت 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
 اکنون نوبت عملیات وعده صادق اقتصادی است
خطیب جمعه رابر با بیان این که اکنون نوبت عملیات وعده صادق اقتصادی است، گفت: عملیات ترکیبی وعده صادق دارای ابعاد گسترده‌ای برای ایران، منطقه و جهان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، با تسلیت فرارسیدن شب شهادت صادق آل پیامبر حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام گفت: ائمه اطهار علیهم‌السلام به دنبال حاکمیت الهی بودند برای حاکمیت دین خدا پیامبران الهی مصیبت‌ها دیدند و مجاهدت کردند ائمه معصومین (علیه‌السلام) نیز برای حاکمیت و اقامه دین خدا شربت شهادت نوشیدند.

وی، از برگزاری یادواره قریب ۳۵۰ شهید شهرستان به میزبانی ۷۲ شهید مسجد ابوالفضل (علیه‌السلام) امشب هم‌زمان با شهادت امام صادق علیه‌السلام در مسجد امام حسین (علیه‌السلام) شهرک شهید تهران خبر داد و افزود: با شرکت باشکوه در این مراسم بتوانیم در این شب شهادت از امام شهید و شهدا تمسک جوییم و از این مجالس معنوی تغافل نورزیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی‌ سلیمانی با بیان این که اکنون نوبت عملیات وعده صادق اقتصادی است، گفت: عملیات ترکیبی وعده صادق دارای ابعاد گسترده‌ای برای ایران، منطقه و جهان بود، اقدام راهبردی که جبهه عبری، عربی و غربی را به‌ زانو درآورد.

 وی افزود: در کنار آن با طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق توطئه‌های اقتصادی دشمن در هم شکست، آن‌ها را تغییر و به تعویق افتاد.

 امام‌ جمعه رابر با بیان اینکه وعده صادق نشان منطق مقاومت و هجوم به دشمن بود، عنوان کرد: نه‌تنها وعده صادق باعث کاهش تنش اقتصادی شد؛ بلکه ثبات اقتصادی ایران را نیز به‌دنبال داشت.

وی افزود: وعده صادق این است دولت برای جهش تولید سازوکارهای حضور مردم را در میدان اقتصادی هم بررسی و طراحی کنند زمان اندک است.

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه از زمان شعار سال ۴۵ روز گذشت گفت: دولت نقشه راه را آماده کنند و مردم بدانند تکلیف در مسئله اقتصاد چیست و سازگار برخورد مردم با اقتصاد را دولت باید فراهم کند.

 حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: یکی از این ظرفیت‌ها شهرک صنعتی در زادگاه شهید سلیمانی است که برای آن بیش‌از ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است، از نماینده دولت در زادگاه حاج‌قاسم می‌خواهم این شهرک صنعتی هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد، مردم در این عرصه قدم بردارند و مشکل اشتغال با وجود این شهرک صنعتی برطرف شود.

 وی با اشاره به حوادث اخیر که در دانشگاه‌های آمریکا، اروپا و غرب اتفاق افتاده، گفت: این خیزش در دانشگاه یادآور تدبیر رهبر انقلاب اسلامی در ارسال نامه به جوانان غربی است. 

 خطیب جمعه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در مقابل بیداری ملت‌ها احساس خطر کرده‌اند و دشمنان بشریت با این بیداری مخالف هستند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب