پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:57:08 - جمعه 4 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهیدی که در چنین روزی به شهادت رسید
شهید والامقام «اکبر جهانشاهی» متولد یکم اردیبهشت سال ۴۲ بود و چهارم خرداد ۱۳۶۳، با سمت دیده بان در اهواز بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ شهید والامقام «اکبر جهانشاهی» متولد یکم اردیبهشت سال ۴۲ بود پدرش «ابراهیم» و مادرش «عذری» نام داشت که خداوند مقدر فرموده بود ۲۱ سال بعد، در لبیک به ندای امام خمینی درحالی‌که لباس سبز سپاه را بر تن داشت، برای آبیاری نهال نوپای نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون پاک‌خویش، سهمی را ادا کند.

فرزندی از خطه‌ی خوش‌آب‌وهوای جواران در اطراف شهر رابر در استان کرمان. او که در نوجوانی با آرمان‌های امام خمینی (ره) و کتاب‌های او مأنوس شده بود و تجلی این همراهی با امام، بعدها در ورود او به سپاه پاسداران، حضورش در جبهه و نهایتاً با شهادتش در چهارم خردادماه ۱۳۶۳ با سمت دیده‌بان در اهواز جلوه‌گر شد مزار وی در زادگاهش روستای شهیدپرور جواران واقع است.

گزیده‌ای از وصیت‌نامه سردار شهید «اکبر جهانشاهی» اینک وقت آن رسیده که با هم به راهی برویم که آغازش نشاط و پایانش پناه گاهی راستین و استوار و سعادتی ابدی است. به دنیایی برویم که سرتاسر پاکی است و حقیقت. به آن جا که پرندگان امید، پرواز می‌کنند و انسان‌ها نسبت به یکدیگر قلبشان معطوف است.

به آن جایی که باطل از بین رفته و عشق و معرفت دنیا را فراگرفته و دنیا لبریز از وحدت و یگانگی است.

پس بیایید از قیدوبند و شهوات و مادیات خود را رها کنیم و به خدای بهشت بگرویم و او نجات‌دهنده‌ی هر غرق شونده است.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب