پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:30:05 - شنبه 12 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه شهرستان رابر:
پیروی از خط رهبری راه غلبه بر دشمنان است
امام جمعه رابر گفت: پیروی از خط رهبری راه غلبه بر دشمنان است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌ جمعه رابر در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته با تسلیت ۱۴ خرداد سالروز رحلت جان‌سوز معمار کبیر انقلاب، حضرت امام رضوان‌الله علیه و همچنین با تبریک سالروز انتصاب مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت شهدای گفت: رهبر معظم انقلاب از اولین روزهای رهبری با تأکید بر اینکه مسیر و راه انقلاب، همان راه امام راحل است.

وی افزود: در تمام این سال‌های پر فراز و نشیب از نور نام، یاد، خط و راه امام صیانت کردند؛ اگر صیانت‌های معظم‌له که نمی‌بود آموزهای امام همه یا به فراموشی سپرده می‌شد و یا در مسیر انحرافی و التقاطی و تحریف قرار می‌گرفت.

خطیب جمعه رابر با اشاره به سه راهبر رهبر انقلاب اسلامی راه غلبه بر دشمنی‌ها با امام و خط امام راحل عنوان کرد: راهبرد اول مقاومت و تسلیم‌ناپذیری است تنها راه علاج دفع ضرر دشمن متکبر در یک کلمه تسلیم‌ نشدن در مقابل آمریکاست.

وی ادامه داد: راهبرد دوم تمسک به امام و خط امام به‌عنوان تنها راه نجات و رستگاری جهان اسلام به حقیقت این است که دنیای اسلام هیچ چاره جز این ندارد که خط ایران اسلامی و راه امام (ره) را مشی کند.

خطیب جمعه رابر گفت: راهبرد سوم؛ هوشیاری و عکس‌العمل مناسب در برابر اقدامات دشمنان امام (ره) این سه راهبرد را غلبه بر دشمنان انقلاب برشمرد.

وی، با اشاره به نامه رهبر انقلاب عنوان کرد: به فضل الهی بیداری جهانی که شکل‌گرفته است معظم له می‌فرمایند: دانشجویان آمریکا حامی مردم فلسطین بخشی از محور مقاومت هستند مکتب امام و خط امام جهان را دربرگرفته است راه امام امت و ولایت و نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی با بیان اینکه کمتر از ۳۰ روز به انتخابات چهاردهمین رئیس‌جمهور مانده است، گفت: واقعه تلخ ۳۰ اردیبهشت زلزله‌ای سهمگین بود که پس لرزه‌هایش می‌توانست یک کشور را دچار بحران کند؛ اما با عنایت الهی و لطف امام‌ زمان (عج) که در تدبیر خدایی رهبر حکیم انقلاب و حضور معنادار مردم متجلی فرصت‌هایی بی‌بدیل برای ملت ایران آفریده و خطرهای فراوانی از سر ملت گذرانده شد.

وی با بیان اینکه از دولت چهاردهم باید چه بخواهیم؟ یادآور شد: تقویت توازن بین امنیت و ثبات، دولت چهاردهم باید همچون دولت سیزدهم به تلاش خود از امنیت داخلی و تقویت سرمایه اجتماعی در داخل بیفزاید.

خطیب جمعه رابر بیان کرد: برای ارتقای سطح اخلاق سیاسی در کشور بی‌تردید بخشی از استقبال پرشور از پیکر آیت‌الله رئیسی به شخصیت اخلاقی صفات والایی اخلاقی رئیس‌جمهور شهید باز می‌گردد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب