پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:43:34 - چهارشنبه 16 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در یادواره شهدای دهستان سیه بنوئیه:
حماسه‌ها کشور ما را امروز به عزت و بالندگی در دنیا رساند
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: این حماسه‌ها بود کشور ما را امروز به این عزت و بالندگی در دنیا رسانده و به زودی در کل دنیا حاکم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ همزمان با سی و پنجمین سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مراسم یادواره سید الشهدای مقاومت و خدمت و ۳۵۰ شهید شهرستان رابُر به میزبانی ۳۴ شهید روستای سیه بنوئیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان این روستا در مدرسه جعفر طیار این دهستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابُـر ضمن خیر مقدم و قدردانی از برگزار کنندگان با تسلیت رحلت جانسوز امام و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد گفت: اصول حاکم بر زندگی امام عظیم الشأن بر سه نکته مهم؛ که یکی اصل دین مداری در همه ابعاد فردی و اجتماعی و سیاسی؛ دوم اصل قانون مداری؛ اعتقاد امام بر این بود که تخلف از قانون نظام اسلامی خلاف شرع و اسلام است واصل مردم داری؛ در نظر امام، مردم و اراده آنها رکن جامعه و نظام محسوب میشد.

سردار نظری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطرشهدا و امام شهدا و شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان، گفت : امروز یکی از بهترین راههای مقابله با عملیات های روانی دشمن در همه سطوح، عرصه ها و محورها همین یادآوری ایثارگری ها و همچنین فداکاری‌های شهدای عزیزمان هست مخصوصا در بعضی از مناطق مثل همین شهرستان رابر دهستان سیه بنوئیه.
وی، افزود: افتخار میکنم به مردم عزیزی که اینچنین فرزندانی و فرمانده عزیزشان از همین منطقه بود حاج قاسم عزیز فرمانده کل آزادگان جهان که در بحث پایمردی، استقامت، ایستادگی، شهامت، شجاعت و جسور بودن، ولایتمداری، اخلاص، ذکاوت همچنین با نگاه به هر عملیاتی رد پای بچه های منطقه شهرستان رابر را پیدا میکنیم.


فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهار کرد: این روحیه ی عشایر که هر وقت عهدی را با کسی ببندند ایستادگی و پایبندی به عهدشان مثال زدنی است همانگونه که حاج قاسم اراده ‌اش با اراده ولی فقیه زمان خودش هماهنگ کرد و تا این مرحله رسید .

وی ادامه داد: یکی از امتیازاتی که حاج قاسم داشت این تاثیر را در دنیا گذاشت شاید کم‌نظیر و بی نظیر همین ایستادگی و اخلاص ، صدق و صداقت و پایبندی به ولی فقیه زمانش هست چه در زمان حیات امام راحل و مقام معظم رهبری مشاهده کردید .

عملیات بی‌نظیر وعده صادق یک گوشمالی و پاسخ بسیار محدود ما بود

فرمانده سپاه ثارالله کرمان، با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظم نوین جدیدی را در سال ۵۷ به وجود آورد که بعضی استراتژیست‌ها و کسانی کارهای راهبردی انجام میدادند در ایجاد نهادها که مقام معظم رهبری مطالبی فرمودند گفت: امام در سال ها قبل از پیروزی انقلاب فرمودند: سربازان من در گهواره هستند و کسی متوجه نشد و در پیروزی انقلاب متوجه شدند اصلا فکر نمی‌کردند یکروزی ما بتوانیم در محور مقاومت دانشگاههای آمریکایی کشورهای غربی، پرچم فلسطین را که بزرگترین دشمنان آنها غربی ها و کشورهای آمریکایی بودند در مجامع بین المللی و مجالس پرچم فلسطین برافراشته شود در دانشگاهها با زبان فارسی بر آمریکا و اسرائیل مرگ بفرستند هیچ کس فکرش نمی‌کرد.


وی افزود: محور مقاومت، حزب الله، یمن، سوریه بعد از دفاع مقدس چه اتفاقی افتاد این حاصل مقاومت، حضور و همراهی مردم و ابعاد عظیم دستاوردهای فکر بلند اندیشه ناب امام (ره) بود.

سردار نظری با اشاره به جایگزینی مکتب الهی جای قانون جنگل ابر قدرت ها، گفت: با ورود امام به بحث نظام نوین جهانی دیدید که خیلی از کشورهایی که آن روز مورد استثمار قرار می‌گرفتند امروز خودشان صاحب مکتب و دفاع از تمامیت ارضی و استقلال هستند این هم یکی از دستاوردهای بزرگ است.
وی ادامه داد: بازدارندگی امروز نظامی مدیون و مرهون فکر بلند و اندیشه ناب امام راحل و ادامه آن توسط مقام معظم رهبری این هم از دستاوردهای بزرگ است عملیات بی‌نظیر وعده صادق یک گوشمالی و پاسخ بسیار محدود از نظر ما بود.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ۱۵خردادماه، شروع نظام مقدس جمهوری اسلامی از آن زمان تصریح کرد: این حماسه‌ها بود کشور ما را امروز به این عزت و بالندگی در دنیا رسانده و به زودی در کل دنیا حاکم خواهد شد برای کمک به بشریت در صلح و آزادگی با پشتوانه مردمی عنایت خداوند متعال و رهبری مقام معظم رهبری این کار انجام خواهد شد.

امیر عبداللهیان حاج قاسم دیپلماسی است
وی با اشاره به ایام شهادت آیت الله رئیسی و حسین امیرعبداللهیان عنوان کرد:حقیقتا بعضی از رسانه ها اعلام می‌کردند امیر عبداللهیان حاج قاسم دیپلماسی است وی در عملیات وعده صادق اقدامات قهرمانانه و شجاعانه انجام داده بود که اگر دیپلمات نمیشد یکی از فرماندهان بسیار عالی رتبه جنگ میشدبسیاردلیر ، باذکاوت، شجاع، هماهنگ با ولی زمان، در مکتب سربازی ولی فقیه و ما در یک حادثه ای این بزرگوار از دست دادیم اما همانگونه مقام معظم رهبری فرمودند هیچ گزندی این نظام و انقلاب را تهدید نمی‌کند.

چاله ها را چاره کنیم
وی با اشاره به اقدامات سه ساله شهید آیت الله رئیسی گفت: من مجاهدت، وقت گذاری، مردمی بودن، دلسوزی، خستگی ناپذیری، از کنار چاله ها عبور نکنیم چاله ها را چاره کنیم همه این چیزها در مورد رئیس جمهور فقید مان میگفتند من اینها را به عینه دیدم.


سردار نظری اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی وقتی محرومیت در منطقه عنبرآباد شنید گفت حتما باید ببینم و رفت دید وبه درد دل مردم عزیزمان تا آخرین نفر گوش کرد، تا آن روز هیچ مسئولی در آن روستا حضور پیدا نکرده بود غیر از گروههای جهادی بسیج و فرماندهان سپاه، کار مردم راه انداختند.

وی، با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری فرمودند من دلم میسوزد برای آیت الله رئیسی که تا زمانی کار می کرد دائم تخریب میکردند اما وقت شهید شد شروع کردن خصوصیات ایشان گفتند و بعضی ها آنقدر خبیث و پلید هستند بعد از شهادت ایشان هنوز رها نکردند آن اوج عناد و خودباختگی و نگاه از بیرون به نظام و انقلاب آنقدر در وجود آنها رسوخ کرده هنوز حاضر نیستنداین جمعیتی که برای تشییع جنازه شهید رئیسی و همراهانش بود هیچکدام از اینها حرف نزدند و لکنت گرفته بودند ویک نفر از اینها این جمعیت را تحلیل نکرد.

سردار نظری با اشاره به اینکه بعضی اقدامات صورت گرفته سه ساله شهید رئیسی بلند مدت و در آینده شما می‌بینید گفت: در فضای مجازی وقتی که دوباره اسم انتخابات و رئیس جمهور شده احزاب و گروه‌های خود باخته بودند که تخم مرغ های خود در سبد آمریکا و غرب می‌گذاشتند دوباره سر و کله شأن پیدا شده فکر میکنند حافظه ملت اینقدر زود پاک میشود یادشان رفته در برجام و بحث دلار و مسایل دیگر آوردند واقعا بی تقوایی تا چه حد؟ چه مردم ایران را فرض کردند.
وی توصیه کرد: هدف بشناسیم شهید رئیسی نشان مان داد هدف چیست، دشمن شناسی و بصیرت که گول بعضی از مسائل در فضای مجازی و عملیات روانی دشمن را نخوریم با همه این مسایل تمام تخریب هایی که علیه شهید آیت الله رئیسی انجام دادند و بعضی جاها می‌فرمودند اگر با تهمت زدن و فحش دادن به من مشکل حل می شود من کارخودم برای خدمت به مردم انجام می دهم با همه این اقدامات ضریب دادن به مشکلات و پمپاژ ناامیدی اما رئیس جمهور بسیار صادقانه و مخلصانه کارش را انجام داد.

نتیجه اعتماد به غرب نتیجه نگاه به بیرون است
سردار نظری بیان کرد: در زمان تحویل دولت سیزدهم از نظر اقتصادی ، تورم ، بدهکاری ، هیچ وقت اسم دولت قبل نبرد ، اینجا جا دارد بگوییم از نظر اقتصادی ، تورم ، بدهکاری خودشان میگفتند ۴۰روز بیشتر دوام نمی‌آورد هشت میلیارد پولی که برای خرید ارزاق در آن سال داده بودند هر هشت میلیارد در طول سال پنج ماه هزینه کردند فروش نفت در تحویل دولت عزیزانی خودشان به خواب زدن به خاطر دیپلماسی ضعیف و التماسی فروش نفت ۲۰۰هزار بشکه نفت بود عزت نظام و مردم و انقلاب ما را پایین آوردند دوران کرونا روزانه ۴۰۰تا ۷۰۰نفر کشته می‌دادیم نه اجازه ساخت واکسن میدادند نه اجازه ورود واکسن که به اینها نمی‌دادند همه اینها و خیلی موارد نتیجه اعتماد به غرب نتیجه نگاه به بیرون است .

وی با تاکیئ سخن مقام معظم رهبری که نگاه به داخل و آوردهای خودمان داشته باشند افزود: این دولت نگاه به داخل کرد با همه تخریب ها و سنگ اندازی هایی که انجام شد فروش نفت ما یک و نیم تا ۲میلیون و همه اینها دریافت کردیم به خاطردیپلماسی قوی انجام دادیم با ۱۵کشور منطقه که ۱۴ کشور در حیاتشان موفق شدند یک کشور در ادای احترام به جنازه ایشان به تهران آمد.


سردار نظری گفت: بازگشت بعضی طلب ها از کشورهای خارجی ، ۹هزار کارخانه نیمه تعطیل و تعطیل شهید رییسی با نظارت ، بازدید، حضور میدانی و دستورهایی که مدت دار بود و پیگیری های انجام داد و برکناری کسانی این مصوبات و پیگیری ها را انجام نداده بودند، تولید واکسن جلوگیری از کشته شدن روزانه ۴۰۰الی ۵۰۰ نفر، تکمیل انبارها ، نهمین عضو سازمان کره شانگهای ، عضویت اعضای بریکس ، رکورد دار سفرهای استانی، رکورددار جلسات با دانشگاهیان با نخبگان در همین سه سال به یاد ماندنی و فراموش نشدنی با حضورشان بتوانیم این سال ها را ادامه دهیم ، خودکفایی در گندم، افزایش ۴۰درصد تجارت خارجی ، آبرسانی به روستاها، شاخص ها سهام عدالت ، توسعه و تحول همه این ها مصداق دارم را می بینید.
وی اشاره کرد: در۴سال اخیر رشد بی سابقه اشتغال و کم شدن بیکاران که ۳ درصد افراد بیکار کمتر شدند، رتبه امنیت سرمایه گذاری تا قبل از این دولت ۱۸بود در این دولت به ۴ رسید سهم استان در تولید ناخالص ملی ۳.۶ بود به ۴دهم رسید ما رتبه ۳۱بودیم به رتبه ۴رسیدیم .

دشمن شناس، هدف شناس باشیم

سردار نظری با اشاره به وظیفه ما تاکید کرد: دشمن شناس، هدف شناس باشیم و عملیات روانی دشمن مخصوصا این افرادی تا الان سکوت کرده بودند یکدفعه مجدد بوهایی به مشامشان خورده مواظب این افراد باشیم .

شهید رئیسی، آینه تمام نمای شهید بهشتی و شهید رجایی
وی با بیان سخن مقام معظم رهبری در خصوص حماسه انتخابات گفت: هر کدام از شما باید یک جهادگر تبیین باشید مخصوصا خواهران ، واقعا ما در حال جنگ هستیم تمام رسانه های خارجی و تمام معاندین یک نفر نمی‌آید بک نسخه جایگزین بدهد همه میگویند شرکت نکنید گول این عملیات روانی و فیک ها را نخوریم در داخل در خصوص شاخصه های عملکردی رئیسی که آینه تمام نمای شهید بهشتی و شهید رجایی بودند. باید کاری کنیم یک نفر از همین روش، سلاله است انتخاب کنیم این ریل گذاری انجام دهد.

سردار نظری گفت:کسی که شاخصه های فردی، نظامات فکری و عملی بسیار شبیه حاج قاسم عزیز بود همه موارد اخلاص، صدق، ذکاوت، هوشیاری و مردم داری دنبال چنین شاخص ها و میدانی بودن باشیم رئیس جمهور کارتابلی و پشت میز نشین ۸ تا ۱۲ به درد کشور جمهوری اسلامی نمی‌خورد.


وی خاطر نشان کرد: مطمئن باشیدهر کدام این شهدای عزیز زنده و در قید حیات بودند هم حضور حداکثری، سلامت، امنیت، رقابت و تو دهنی زدن به تمام عملیات روانی دشمن انجام میدادند انشاءلله همواره رهرو شهدا باشیم و با انتخاب شایسته دل عزیزانمان را شاد کنیم.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب