پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:07:45 - جمعه 25 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تبلیغات انتخاباتی آزمون تقوای سیاسی و اخلاقی است
خطیب جمعه رابر گفت: تبلیغات انتخاباتی آزمون تقوای سیاسی و اخلاقی است امیدوارم بتوانیم از این آزمون تقوای سیاسی و اخلاقی سربلند بیرون بیاییم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تسلیت شهادت حضرت امام محمدباقر علیه‌السلام گفت: خداوند از مردم خواستار دو فضیلت است فضیلت به نعمت‌های خداوند متعال اقرار کنند تا خداوند بر نعمت‌ها بیفزاید و به گناهان اعتراف کنند خداوند هم آن گناهان را ببخشد.
 وی، از برگزاری دعای عرفه عصر یکشنبه در جوار شهدای گمنام خبر داد و افزود: با خواندن دعای عرفه بر گناهان گذشته توبه کنیم.
 
 حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان گفت: دوشنبه روز عید سعید قربان نماز عید سعید قربان رأس ساعت ۶:۳۰ خطبه‌های عبادی سیاسی عید قربان در همین مسجد مصلای حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها رابر با حضور باشکوه شما نمازگزاران برگزار می‌شود.
 
 وی، در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: از ۸۰ نامزد ثبت شده اعضای شورای نگهبان بادقت پرونده‌ها بررسی و در نهایت ۶ نامزد موفق شد نظر اعضای شورای به خود جلب کرد.
 
 خطیب جمعه رابر اظهار کرد: تبلیغات انتخاباتی آزمون تقوای سیاسی و اخلاقی است امیدوارم بتوانیم از این آزمون تقوای سیاسی و اخلاقی سربلند بیرون بیاییم.
 
 وی ادامه داد: بعضی‌ها رقیب انتخاباتی خودشان را شیطان اکبر می‌دانند شیطان اکبر امریکا، صهیونیسم و رژیم غاصب کودک کش اسرائیل است شیطان اکبر که رقیب انتخاباتی نیست خط درگیری با دشمن را باید مشخص کنیم.


 خطیب جمعه رابر یادآور شد: مناظره زنده تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی هر چند به جو انتخاباتی کشور برای باشکوه برگزارشدن حضور مردم کمک می‌کند؛ اما این ظرفیت رسانه ملی نباید تبدیل شود به تریبونی برای ترویج بداخلاقی و نباید حدود الهی زیر پا گذاشته شود.


 وی ادامه داد: هم نامزدها و طرف‌دارانشان اخلاق و تقوای سیاسی در انتخابات هم مربوط به فضای مجازی و حقیقی جامعه باید رعایت شود.
 
 خطیب جمعه رابر گفت: اگر کسی به وظیفه عمل کند گرفتار آثار و تبعات آن به‌تبع خواهد شد امیدوارم هم نامزدها و طرف‌دارانشان به این موضوع دقت نظر داشته باشند.
 وی افزود: مهم‌ترین اولویت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی مشارکت حداکثری انتخاب فرد اصلح است.
 حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه مردم یکی از جلوه‌های آشکار در نمایش همبستگی ملی است.
 وی تصریح کرد: تولید اقتدار ملی، تقویت و مقبولیت نظام اسلامی، ارتقا و ثبات سیاسی در کشور بستگی به حضور حداکثری دارد.
 
 خطیب جمعه رابر گفت: امیدوارم ملت رشید انقلاب اسلامی در جای‌جای میهن اسلامی به این مسئله بسیار مهم توجه داشته باشند یا حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.
 وی خاطرنشان کرد: مردم زادگاه شهید سلیمانی گذشته خوبی در انتخابات دارد در دوره سیزدهم قریب ۹۰ درصد بیشتر در استان کرمان مربوط به زادگاه شهید سلیمانی بود امیدوارم همشهریان خوب باز بتواند در دوره چهاردهم بین مدال افتخار و حضور پر رنگ با مشارکت حداکثری دوباره در زادگاه شهید سلیمانی به نیت سردار دل‌ها دوباره تکرار کنند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب