پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:23:38 - جمعه 1 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
معجزه حضور مردم بن‌بست شکن و افق‌گشا است  
خطیب جمعه رابر گفت: انتخابات، حماسه حضور مردم است معجزه حضور مردم بن‌بست شکن و افق‌گشا است.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی《صبح رابر 》؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی‌سلیمانی امام‌جمعه رابر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک سالروز میلاد باسعادت امامین، حضرت امام هادی علیه‌السلام و ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم علیه‌السلام و همچنین عید سعید غدیر خم عید امامت و ولایت با اشاره به آیه سوم سوره مائده گفت: در این آیه وعده خداوند پیروزی آن دینی است که پسندیده است؛ بنابراین اسلامی که جهان را خواهد گرفت، اسلام غدیر است.  

وی با اشاره به چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری که جمعه آینده برگزار می‌شود، اظهار کرد: انتخابات، حماسه حضور مردم است معجزه حضور مردم بن‌بست شکن و افق‌گشا است.  

خطیب جمعه رابر تصریح کرد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی، تحقق این حماسه را با شرط بارها بیان کرده‌اند؛ مشارکت بالا و  انتخاب اصلح و انتخاب خوب است.  

وی افزود: در درجه اول مشارکت مهم است و بعد ببینم چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد. 

 حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی‌سلیمانی عنوان کرد: مشارکت بیشتر، اعتبار کشور را بالا خواهد برد و باعث تقویت اقتدار کشور می‌شود. 

 وی ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نظام جمهوری اسلامی را به معنای واقعی کلمه قدرتمند می‌کند. 

امام جمعه رابر یادآور شد: این حضور و این مشارکت از لحاظ بین‌المللی نشان‌دهنده اقتدار ملی و ابهت بین‌المللی است.  

وی با بیان اینکه از برکات دیگر حضور مردم در انتخابات تحول در مدیریت کشور است، گفت: تحول در مدیریت از بزرگ‌ترین محسنات انتخابات است. 

امام جمعه رابر از دیگر برکات حضور مردم در انتخابات مانع تعرض دشمن برشمرد و افزود: مشارکت حداکثری سبب ناامیدی دشمن از مقابله با نظام می‌شود از سوی دیگر حضور و مشارکت گسترده مردم در میدان انتخاباتی نشان‌دهنده وحدت ملی است.  

وی ادامه داد: وحدت ملی، قدرت ملی را به‌وجود می‌آورد و قدرت ملی موجب امنیت کشور می‌شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی‌سلیمانی به همشهریان رابری توصیه کرد: دیگران را به حضور در انتخابات دعوت کنید همه‌ آحاد مردم به تک‌تک آحاد مردم خودشان را موظف بدانند علاوه براینکه در انتخابات شرکت می‌کنند دیگران را هم به شرکت در انتخابات دعوت کنند. 

 وی با بیان اینکه دعوت به انتخابات از مصادیق تواصوا بالحق است گفت: یکی از راه‌های مهم قوی‌شدن ایران اسلامی، مشارکت در انتخابت است ما باید تلاش کنیم برای سربلندی ایران اسلام برای ایران قوی حضور و مشارکت‌ها در انتخابات است. 

امام جمعه رابر با بیان اهمیت و تأثیر حضور و مشارکت مردم در انتخابات گفت: ایرانی که ۴۵ سال در مقابل سر سخت‌ترین دشمنان و مستکبران عالم ایستاده است برای عزت ایران اسلامی پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با انتخاب اصلح و انتخاب خوب بتوانیم میزخدمت شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب