پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:19:30 - شنبه 7 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه موقت کرمان:۹ دی یادآور حماسه بزرگی در سال ۸۸ است که مردم در خنثی‌سازی فتنه خلق کردند
از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن اصلی ما استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بوده است و برای سرنگونی نظام تمام راه‌ها را در پیش گرفتند و اکنون نیز موارد دیگری را علیه ما اعمال می‌کنند. به گزارش ”صبح رابر” حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به حماسه […]

از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن اصلی ما استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بوده است و برای سرنگونی نظام تمام راه‌ها را در پیش گرفتند و اکنون نیز موارد دیگری را علیه ما اعمال می‌کنند.

به گزارش ”صبح رابر” حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به حماسه بزرگ ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی یادآور حماسه بزرگی در سال ۸۸ است که مردم در خنثی‌سازی فتنه خلق کردند.

th (14)

وی افزود: حماسه ۹ دی را مردم با حضور باشکوه و به موقع خود آفریدند و باید از آنان تقدیر کرد.

عرب‌پور تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن اصلی ما استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بوده است و برای سرنگونی نظام تمام راه‌ها را در پیش گرفتند و اکنون نیز موارد دیگری را علیه ما اعمال می‌کنند.

وی ابراز داشت: از جمله مواردی که دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفتند، فتنه ۸۸ و انقلاب مخملی بود که با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم محقق نشد.

امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: به عنوان کسی که سال‌ها در امر نظارت بر انتخابات حضور دارم، با وجود حضور ۱۵ نفر در پای هر صندوق رای امکان تقلب وجود ندارد.

عرب‌پور گفت: ادامه آشوب‌ها به توهین به مقدسات، ولایت و عاشورا منجر شد و این مسئله‌ای نبود که مردم سکوت کنند در نتیجه به خیابان آمدند و جواب دندان شکنی به فتنه‌گران دادند.

وی اظهار داشت: بعضی می‌گویند که فتنه تمام شده و دیگر نباید صحبت آن را کرد، اما زمانی عده‌ای با اعتقادات و مقدسات یک ملت بازی کردند، فتنه وجود دارد.

عرب‌پور بیان داشت: مراسم ۹ دی سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و ملت ایران در کنار ولایت و همانند همیشه در صحنه حاضر هستند.

امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تسلیت ایام آخر ماه صفر و رحلت پیامبر اکرم (ص) ‌تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) در کنار وظیفه تعلیم و تربیتی که به عهده داشتند، وجودشان نیز در ابعاد گوناگون الگو بود.

وی افزود: رفتار پیامبر اسلام نمونه‌ای است تا دین مبین اسلام را به همه معرفی کردند، حسن خلق، بخشش بی‌منت، برخورد منطقی، انصاف در خشنودی و غضب، تواضع، ایجاد انس و الفت و وفای به عهد در اخلاق اجتماعی حضرت محمد (ص) نمونه است.

عرب‌پور خاطرنشان کرد: با داشتن چنین پیامبری و دستورات اجتماعی و اخلاقی، زیبنده نیست که جامعه اسلامی از آنها به دور باشد.

منبع : بوتیا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب