پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:05:01 - دوشنبه 7 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز به کار ستاد انتخابات ریاست‌ جمهوری در استان کرمان
با دستور وزیر کشور در خصوص فرآیند رسمی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ستاد انتخابات استان کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، رحمان جلالی ظهر دوشنبه ۷ خرداد در اولین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان عنوان کرد: با دستور مستقیم وزیر کشور در خصوص آغاز فرآیند رسمی انتخابات در کشور و به تبع آن دستور استاندار، اعضای ستاد و کمیته‌های ذیل آن در استان تشکیل جلسه دادند، جدول زمانبندی آماده شده و کل فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۳۰ روزه انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: رسما از روز پنج‌شنبه ۱۰ خرداد ماه و طی یک فرآیند یک روزه، تشکیل هیات‌های اجرایی مرکزی و شهرستانی را خواهیم داشت و دستورالعمل آن به کل فرمانداران ابلاغ خواهد شد.
جلالی افزود: ثبت‌نام داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۱۰ تا ۱۴ خرداد ماه انجام می‌شود و از روز ۱۵ خرداد تا ۲۱ خرداد رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان را خواهیم داشت.
رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: ۲۲ خرداد اسامی داوطلبان توسط وزارت کشور به صورت رسمی اعلام خواهد شد و از روز ۲۳ خرداد تا ۶ تیرماه فرآیند تبلیغات داوطلبان خواهد بود و ۸ تیر ماه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب