پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:31:17 - دوشنبه 4 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدال نخست مشارکت را ۸ تیرماه مردم خوب رابر تکرار خواهند کرد
امام جمعه رابر گفت: مردم زادگاه شهید سلیمانی هم به نیابت از شهید نازنین حاج‌قاسم سلیمانی و قریب ۳۵۰ شهید این زادگاه بار دیگر یک برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی در ۸ تیرماه ثبت و ضبط خواهند کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی‌سلیمانی امام‌جمعه رابر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»، گفت: مقام عظمای ولایت در خصوص انتخابات دو راهبرد اصلی دارد راهبرد اول مشارکت حداکثری و راهبرد دوم انتخاب خوب و انتخاب اصلح است.
 

وی ادامه داد: در بحث مشارکت حداکثری به فضل الهی ملت رشید انقلاب اسلامی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در هشت تیرماه حضور حداکثری خواهند داشت.

امام جمعه رابر اظهار کرد: مردم زادگاه شهید سلیمانی هم به نیابت از شهید نازنین حاج‌قاسم سلیمانی و قریب ۳۵۰ شهید این زادگاه بار دیگر یک برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی در ۸ تیرماه ثبت و ضبط خواهند کرد کمااینکه در دوره سیزدهم هم با مشارکت ۹۰ درصدی در بین ۲۵ شهرستان استان کرمان رتبه اول مشارکت و مدال نخست مشارکت متعلق به مردم خوب، بصیر، فهیم و همیشه در صحنه شهرستان رابر بود.
 
وی تصریح کرد: ان‌شاءالله این مدال در این دوره چهاردهم مردم خوب رابر تکرار خواهند کرد.
 
امام جمعه رابر، شرکت در انتخابات را نشان‌دهنده‌ی اقتدار، عزت ، قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامید کردن دشمنان خواند و گفت: به فضل الهی مردم عزیز ما بار دیگر با حضورشان دشمنان این نظام را مأیوس خواهند کرد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب