پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:48:00 - جمعه 8 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
رئیس جمهوری می‌خواهیم که مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد
خطیب جمعه رابر گفت: خدمت به مردم عبادت و فرصت خدمت یک نعمت است، امیدوارم رئیس جمهوری انتخاب کنیم که خادم این مردم باشد ومثل شهید رئیسی توانایی خدمت به مردم رشید و بصیر ایران را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: امروز هشتم تیرماه یکی از نامزدها بنا به انتخاب مردم به عنوان رئیس جمهور زمام امور کشور  را به‌دست می‌گیرد و اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود این اتفاق در جمعه بعد ۱۵ تیرماه می‌افتد.

وی افزود: رئیس جمهور باید خادم جمهور و خادم این ملت باشد این مطالبه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی از دولت آینده است.

خطیب جمعه رابر اظهار کرد: خدمت به مردم عبادت و فرصت خدمت یک نعمت است، امیدوارم رئیس جمهوری انتخاب کنیم که خادم این مردم باشد و توانایی خدمت به مردم رشید و بصیر ایران را داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به دو وظیفه اصلی ما در این حماسه سیاسی، عنوان کرد: وظیفه اول ما مشارکت حداکثری اول وقت پای صندوق رای است کسانی تا این لحظه رای ندادند فرصت را غنیمت بشمارند و پای صندوق رأی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوند.

وی وظیفه دوم را انتخاب اصلح خواند و افزود: ما خادم جمهوری می‌خواهیم که بتواند به جمهور و طبقات ضعیف جامعه خدمت کند، توانایی خدمت داشته باشد، دقت کنید بر مبنای معیارهای مقام معظم رهبری رأی دهیم.

امام جمعه رابر با اشاره به خدمت‌های بسیار بزرگ رئیس‌ جمهور شهید در زادگاه حاج قاسم در شهرستان رابر گفت: اولین خدمت این شهید بزرگوار افتتاح معدن دره‌آلو رابر و دومین خدمت آب‌گیری سد شهیدان امیرتیموری در صفارود بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: در هفته گذشته افتتاح‌هایی در استان‌های مختلف صورت گرفت که در مجموع این طرح‌ها به ارزش ۳۰ همت یعنی ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی افتتاح شدند که ۶ پروژه متعلق به استان کرمان و نیمی از آن مربوط به معدن دره‌آلو رابر است.

وی اضافه کرد: با ارزشی بالغ بر ۱۵همت معدن درآلو رابر در دولت سیزدهم افتتاح شد، معدنی که بیش از ۱۸ سال قبل کلنگ آن زده شده بود. 

امام جمعه رابر تاکید کرد: با بهره‌برداری از فاز اول کارخانه تغلیظ معدن درآلو ۹۰۰ نفر مستقیم و نزدیک به ۲ هزار نفر غیرمستقیم مشغول به‌کار هستند و در آینده نزدیک با افتتاح فاز دوم کارخانه تلغیظ هزاران نفر دیگر به‌کارگیری می‌شود.

امام جمعه رابر گفت: سد شهیدان امیرتیموری از سال ۸۶ کلنگ آن زده شده و با یک همت یعنی یک هزار میلیارد تومان سد شهیدان امیرتیموری آب‌گیری شد و آب شرب رابر و روستاهای این شهرستان تأمین شده است.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب