پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:28:07 - دوشنبه 9 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
منظری توکلی :هنوز فتنه های بزرگتری در راه است
به گزارش” صبح رابر” به مناسبت سالروز ۹ دی با نماینده محترم مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه مصاحبه ای داشتیم ، که به شرح ذیل می باشد : فتنه ۸۸ در چه بستری شکل گرفت و فتنه گران به دنبال چه بودند  ؟  بسم الله الرحمن الرحیم، با درود به ارواح   مقدس […]

به گزارش” صبح رابر” به مناسبت سالروز ۹ دی با نماینده محترم مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه مصاحبه ای داشتیم ، که به شرح ذیل می باشد :

فتنه ۸۸ در چه بستری شکل گرفت و فتنه گران به دنبال چه بودند  ؟

 بسم الله الرحمن الرحیم، با درود به ارواح   مقدس شهیدان ، و امام شهیدان،  و با آرزوی توفیق سلامتی برای مقام معظم رهبری،و گرامی داشت نهم  دیماه، روز اوج بصیرت ملت ایران و با سلام به همه امت اسلامی مخصوصاً مردم فهیم و فرهیخته شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه .

همانطور که مستحضرید انقلاب اسلامی مورد دشمنی تمامی استکبار جهانی، تاکنون بوده و هست ،یکی از ترفندهای  استکبار در  کشورهای مختلف ایجاد انقلاب های رنگی بود. و در چند کشور از جمله اوکراین این مطلب را آزمون کرده و به نتیجه رساند ،دشمن  به  خیال خام خودش انقلاب رنگین  را در ایران با نقشه راه مناسب  طراحی کرده بود ،در مهمترین واژه انقلاب مخملی در ایران بحث افتراء و توطئه تقلب در انتخابات بود ، و متأسفانه به دلیل غفلت ما، سرویس های اطلاعاتی بیگانه مثل موساد، CAI و سایر سرویس های اطلاعاتی  دوربر کاندیدای ریاست جمهوری دور دهم افرادی را تعبیه کرده بودند و از آنان  خواسته بودند با دادن اطلاعات نادرست ذهن کاندیدا را مخشوش کند و در نهایت پروژه ی تقلب در انتخاب را  اجراکرد.

البته این نظر من است، چون هر فردی از طریق اطلاعات خودش قضاوت می کند،آنها افرادی را به کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دور دهم نزدیک کرده بودند که به اینها اطلاعات غلط دادند وموجب آشفتگی اوضاع شد.

وی ادامه داد  :دشمن پروژه خودش را درزمینه  قبل از انتخابات؛ و حین انتخابات ؛و بعد ازانتخابات طراحی کرده بودند،و قبل از انتخابات نتوانست کاری کند و حین انتخابات با مشارکت مردم شکست خوردند، ولی  بعد انتخابات توانست، بااستفاده از همین افراد ی که دور بر این ها گذاشته بود، این پروژه را پیش ببرد .و در نهایت به خیال خام خودش می خواست انقلاب رنگی  را در ایران ایجاد کند،و با سوءاستفاده از شرایطی که ایجاده کرده بود و با  هدایت رسانه ای فتنه گران  و افرادی که گول خورده بودند پروژه راتعقیب  می کرد ،و تا اینکه تظاهرات خیابانی راه انداخته بودند و کار به اینجا منجر شدکه  عکس حضرت امام را پاره کردند وبه امام توهین کردند و در روز عاشورا با  هلهله ، کف ، سوت  وحمله  به عزاداران حسینی را شروع کردند، و این اقدام موجب شد،اوج فتنه برای  مردم آشکار شود . و مردم خود جوش در روز ۹ دیماه سال ۱۳۸۸ به صحنه  آمدند که بعد از ۲۲ بهمن ماه  سال ۱۳۵۷ خیابانها، جمعیتی به این عظمت به خود ندیده بودند ،و الحمدالله مردم در این امتحان سربلند و پیروز شدند، متأسفانه بعضی از خواص بی بصیرت  در این جریان مردود شدند. و این روز به عنوان روزی ماندنی و روز بصیرت در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

وی ادامه داد: البته باید مردم مواظب باشند هنوز فتنه های بزرگتری  در راه است و یقین داریم که با حضور بصیرت مدارانه مردم ان شالله فتنه ها یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد .

وی سبب ایجاد  خلق حماسه ۹ دی را بصیرت مردم و وفاداری مردم به رهبری دانست .

فتنه ۸۸ چه هزینه و چه دستاوردی داشت ؟

علیرضا منظری توکلی گفت : فتنه ۸۸ و خیانت بزرگ سران فتنه ،خسارات زیادی را در امت اسلامی وارد کرد، ازجمله سرمایه های مهم یک امت سرمایه ی اجتماعی آنان است سرمایه های پنهان ولی بسیار مهم ان شالله با تلاش  فرهنگی ،ایثار و گذشت شهدا و بزرگان به دست آمده بود ،اما با فتنه ۸۸ به این سرمایه عظیم آسیب وارد شد آمریکایی ها که به دنبال برای مذاکره با ما التماس می کرد به خیال اینکه بین امت اسلامی ایران  تفرقه ایجاد کرده است ،میز مذاکره را ترک کرد،با اطلاع رسانی سران و سایر افراد فتنه تحریم های  اقتصادی بر علیه ملت ایران شکل گرفت .وآسیبهای جدی اقتصادی به این کشور وارد شد و خسارات متعدد دیگری که از حوصله این بحث خارج است

وی در ادامه گفت :اما عکس العمل مردم به فتنه ۸۸ ،حماسه ۹ دی بود.که  نشانه بصیرت و دین داری ملتی که عمق قیام امام حسین (ع) را درک کرده است ،  ۹ دی یک سرمایه بزرگ و به یاد ماندنی برای همیشه تاریخ انقلاب اسلامی است .

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب