پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:40:38 - یکشنبه 3 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه؛
میز خدمت رضوی ازسوی وکلای برجسته شهرستان در مسجد مصلای بزرگ رابر برگزار شد
به مناسبت هفته قوه قضاییه میز خدمت شمس الدینی خادمیار رضوی از سوی وکلای برجسته شهرستان در مصلای رابر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ میز خدمت در مصلای رابر با حضورشمس الدینی از وکلای برجسته شهرستان واز خادمیاران به نمایندگی از کانون خدمت رضوی ودادگستری شهرستان برپا شده و به ارائه خدمت و مشاور قضایی پرداخت.

علی حسین منتظری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رابر در حاشیه این برپایی میز خدمت گفت : به منظور پاسخگویی به مشکلات مردمی و دسترسی آسان آنان به مسئولین دادگستری، این برپایی میز خدمت در مسجد مصلای حضرت زهرا (سلام الله علیها ) این شهر انجام شد.

در این طرح ضمن شنیدن مشکلات و مسائل شهروندان، نمازگزاران و مراجعین مردمی با ارائه راهنمایی های لازم در جهت مسایل مختلف اقدام کردند.

گفتنی است؛ میز خدمت و ارائه مشاوره حقوقی جهت پاسخگویی به مشکلات و مسائل حقوقی نمازگزاران امروز بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع ؛ با حضور محمد صالح شیخ زاهدی رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر، مسجد صاحب الزمان ( عج ) با حضور علیزاده رئیس شعبه دوم دادگاه رابر و همچنین در مسجد مصلای حضرت زهرا ( سلام الله علیها) ، مسجدالرضا و مسجد حضرت ابوالفضل ( علیه السلام ) با حضور سه نفر از وکلای دادگستری برگزار شد. انتهای خبر /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب