پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:13:41 - چهارشنبه 10 مرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی :
ترور بزدلانه اسماعیل هنیه نشان از ضعف و درماندگی رژیم نامشروع صهیونیستی دارد
نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت « اسماعیل هنیه» گفت: این گونه اقدامات و جنایات کوردلانه و وحشیانه نشان از ضعف و درماندگی رژیم نامشروع صهیونیستی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ «یاسر سلیمانی» نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض تسلیت شهادت «اسماعیل هنیه»، ترور «اسماعیل هنیه» رئیس‌دفتر سیاسی حماس را محکوم کرد و گفت: ترور بزدلانه و ناجوانمردانه رئیس جنبش حماس، شهید والامقام «اسماعیل هنیه» که عمر پر برکت و باعزت خویش را در دفاع از آرمان فلسطین و آزادی قدس و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی صرف کرد موجب تأسف و تأثر گردید.
 وی افزود: شهید «اسماعیل هنیه» سال‌ها افتخار همراهی با سیدالشهدای محور مقاومت شهید حاج‌قاسم سلیمانی و فرماندهان حماس و فلسطین و جبهه مقاومت را در دفاع از آرمان‌های فلسطین داشت، نام او همواره در دل‌های تمام آزادگان دنیا خواهد ماند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این گونه اقدامات و جنایات کوردلانه و وحشیانه نشان از ضعف و درماندگی رژیم نامشروع صهیونیستی دارد و آنها که در تمام جبهه‌ها به‌ویژه از آغاز طوفان الاقصی با مقاومت گروه‌ها و رزمندگان مبارز و مردم فلسطین و شکست تمام نقشه‌های خود در میدان نبرد مواجه گردیده‌اند، اکنون دست به این ترورهای ناجوانمردانه می‌زنند باید بدانند که با این اقدامات و به‌شهادت‌رساندن رهبران جبهه مقاومت، حماس نه‌تنها متوقف نخواهد شد؛ بلکه روزبه‌روز قدرتمندتر از گذشته به مقاومت ادامه خواهند داد.
 
 «یاسر سلیمانی» تصریح کرد: ترور بزدلانه تروریستی ثابت می‌کند که رژیم صهیونیستی پس از هفته‌ها نسل‌کشی و ویرانی در غزه علی‌رغم حمایت مستقیم ایالات متحده به هیچ یک از اهداف نامشروع خود نرسیده است.
 
 وی ادامه داد: فعالیت شرورانه این رژیم تروریستی در سایر کشورها تهدید واقعی صلح و امنیت کشورهای منطقه است.
 
 «سلیمانی» اظهار کرد: آمریکا و متحدانش که عاملان اصلی این جنایات هستند بدانند که تاریخ کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع را فراموش نخواهد کرد و محور مقاومت جهان اسلام و مردم آزادی‌خواه فلسطین پاسخ مناسبی به این جنایت‌کاران خواهند داد.
 
 وی، شهادت این رهبر برجسته حماس و محافظ وی را به خانواده‌هایشان، رهبران حماس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و تمام گروه‌ها و مبارزان مقاومت و مردم مقاوم فلسطین تبریک و تسلیت گفت و از خداوند متعال برای تمام رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت و خانواده و بازماندگان آن شهیدان سعید، صبر و اجر مسئلت کرد.
 انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب