پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:36:33 - چهارشنبه 24 مرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ممنوع شدن خرید و فروش گردو در رابر تا نیمه شهریور
رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر گفت: اماکنی که تا قبل از ۱۵ شهریور نسبت به خرید و فروش گردوی سبز اقدام کنند با دستور قضایی پلمب خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ محمد صالح شیخ زاهدی در نشست پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی شهرستان رابر گفت: اماکنی که تا قبل از ۱۵ شهریور در شهرستان نسبت به خرید و فروش گردوی سبز اقدام کنند با دستور قضایی پلمب خواهند شد.
شیخ زاهدی بر عدم به کاری گیری اتباع غیر مجاز در فصل برداشت محصول گردو تأکید کرد و افزود: دستگاه قضایی با سارقین محصولات کشاورزی (گردو) قاطعانه برخورد خواهد کرد.
شیخ زاهدی ادامه داد: دادگاه شهرستان با همکاری سایر مسئولین ذی ربط با جدیت پیگیر اجرای مصوبات جلسات پیشگیری از وقوع جرم در خصوص سرقت گردو در این شهرستان هستیم و به همین جهت کارگروهی متشکل از اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم، دهیاران روستا‌ها تشکیل شده است.
رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر با اشاره بر لزوم حفاظت مالکان گردو از محصولاتشان گفت: سپاه با همکاری نیروی انتظامی و پایگاه‌های بسیج مستقر در روستا‌ها جهت برقراری گشت‌های شبانه اقدام خواهد کرد و راه‌های فرعی منتهی به باغات و محصولات گردو مسدود می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: در زمان آغاز برداشت محصول گردو تمهیدات لازم برای حفظ امنیتِ برداشت و عرضه محصولات گردو در شهرستان پیش‌بینی شده است.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب