پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:41:23 - جمعه 30 شهریور 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
۱۲۰ هزار مدرسه بزرگ‌ترین دارایی انقلاب ایران 
خطیب جمعه رابر گفت ۱۲۰ هزار مدرسه بزرگ‌ترین دارایی دولت جمهوری اسلامی ایران است، هر مدرسه‌ ایرانی کوچک است نباید از مدارس غفلت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی با تبریک فرا رسیدن ازدواج نبی بزرگوار اسلام با ام‌المؤمنین و ولادت پیامبر اکرم (ص) در ۱۷ ربیع‌الاول گفت: دو رویداد مهم در هجرت پیغمبر از مکه به مدینه اتفاق افتاد تأسیس مسجد پیامبر (ص) و ۱۶ ربیع‌الاول اولین نمازجمعه که به امامت رسول اکرم (ص) اقامه شد.
وی با گرامیداشت هفته وحدت افزود: کشورهای اسلامی به این وحدت نیازمند هستند، امت اسلامی باید با هم وحدت داشته باشند.
خطیب جمعه رابر عنوان کرد: با وحدت امت اسلامی به عزت دست پیدا می‌کند، تغافل ورزیدن از رنج مردم مظلوم غزه خلاف اصول اسلامی است نمی‌شود از کودک فلسطینی غفلت ورزید.

وی، یادآور شد: استکبار جهانی وحدت بین المللی و وحدت ملی را خدشه‌دار می‌کند ذاتش این است پاسخ ما به این شرارت‌ها مرگ بر آمریکاست.

علیدادی سلیمانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و سیدالشهدا مقاومت شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: صدام طمع ارضی به کشور ما داشت روزبه‌روز آمریکایی‌ها صدام را تقویت می‌کردند، از کمک‌های تسلیحاتی گرفته تا نیروی انسانی.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس و تبریک شروع سال تحصیلی عنوان کرد: ۱۲۰ هزار مدرسه بزرگ‌ترین دارایی دولت جمهوری اسلامی ایران است، هر مدرسه ایرانی کوچک است نباید از مدارس غفلت کرد.
خطیب جمعه رابر راه علاج کشور را بازگشت به مدرسه برشمرد و گفت: راه علاج مشکلات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، بازگشت به مدارس است مردم و مسئولان پای‌کار مدرسه بیایند، بحث تزکیه نفس و کارخانه انسان‌سازی مولد از مدرسه شکل می‌گیرد؛ لذا مدیران و مردم پای‌کار آموزش‌وپرورش باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با کمک به مدیر مدرسه که راهبردی‌ترین شخص در مدرسه است، کسی که یک ایران کوچک را مدیریت می‌کند، نوجوان و جوان را تعلیم می‌دهد، در راستای اعتلای جامعه گام برداریم.
 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب