پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:56:22 - چهارشنبه 11 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری دیوار نوشته های بد خط که به زیبایی شهر رابر لطمه وارد می کند
به گزارش ” صبح رابر“‌همواره تبلیغات یکی از ابزارهای مهم در بازار و کسب و کار است و معمولاً بسیاری از شرکت های خدماتی، تجارتی، عمرانی و … برای معرفی فعالیت های خود به مردم از ابزارهای تبلیغاتی چون بروشورها، کاتولگها، بنرها، فلکسها، تیزرها و پیامک های  تبلیغاتی و … استفاده می کنند. اما همه […]

به گزارش ” صبح رابر“‌همواره تبلیغات یکی از ابزارهای مهم در بازار و کسب و کار است و معمولاً بسیاری از شرکت های خدماتی، تجارتی، عمرانی و … برای معرفی فعالیت های خود به مردم از ابزارهای تبلیغاتی چون بروشورها، کاتولگها، بنرها، فلکسها، تیزرها و پیامک های  تبلیغاتی و … استفاده می کنند.

اما همه ی این ابزارهای تبلیغاتی هزینه بر هستند بنابراین برخی ها که همواره به دنبال تبلیغات همیشگی، آسان و کم هزینه هستند دست به کارهای غیر متعارف می زنند.

یکی از این کارهای غیر متعارف تبلیغات های دیوار نویسی است که تنها با تهیه یک اسپری رنگی و پیدا کردن یک فرد بیکار و تقریباً خوش خط و افتادن او به جان دیوارهای شهر انجام می شود.

دیوار نویسی و اقدامات این چنینی چهره شهر را مخدوش می کند و یکی از عوامل نازیبایی شهر است همچنین باید گفت نشان دهنده ی وجود مشکلات فرهنگی در جامعه است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب