پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:11:26 - شنبه 31 شهریور 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت ميلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع)؛
خبر خوش معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری دفاتر نماینده شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
موتورسیکلت و دوچرخه برقی در حوزه شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه تولید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ برفه‌ای ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: تا پایان سال مراحل اجرای خط تولید موتور سیکلت‌های برقی و دوچرخه برقی در حوزه شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه نهایی می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کنونی کلان‌شهرها بحث الودگی هوا و مصرف سوخت است برای تامین بخشی از نیاز بازار کشور تولید موتورسیکلت در برنامه قرار گرفت.

برفه ای اظهار کرد: در فاز اول موتورسیکلت‌های برقی برای شهر تهران با ظرفیت تولید ۵ هزار دستگاه سالانه شروع خواهد شد که در صورت فراهم‌شدن زیرساخت‌ها این ظرفیت افزایش خواهد یافت.

“راه‌اندازی خط تولید قطعه‌سازی خودرو”

معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری دفاتر نماینده شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه گفت؛ باتوجه‌به تولید سالانه بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در شهرستان بم امید می‌رود بتوانیم خط تولید قطعه‌سازی بخشی از قسمت‌های خودروهای مونتاژی بم را در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه مونتاژ خودرو بایستی خودروسازها نسبت به افزایش داخلی‌سازی قطعات اقدام کنند بایستی از ظرفیت نیاز موجود استان بخشی از قطعات خودروهای مونتاژی را در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه اجرای شود که هم به لحاظ اشتغال‌زایی و هم به لحاظ ارزآوری به شهرستان گام مثبتی برداریم.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب