پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:28:21 - چهارشنبه 21 شهریور 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان؛
بازارچه و نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در رابر افتتاح شد
بازارچه و نمایشگاه توانمندی‌های مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی بسیج سازندگی ناحیه رابر و کمیته امداد شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد مصلی رابر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ با حضور مدیرکل کمیته امداد، معاون عمرانی فرمانداری رابر، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، مدیران کمیته امداد شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه و جمعی مسئولان استانی و شهرستانی بازارچه و نمایشگاه توانمندی‌های مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی بسیج سازندگی ناحیه رابر و کمیته امداد شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مسجد مصلی رابر افتتاح شد.

عسکری مدیرکل کمیته امداد استان در حاشیه این آیین گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه دستاوردها و تولیدات مجریان طرح‌های اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد استان با ۱۶ غرفه شروع بکار کرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اخیر کمیته امداد با همکاری بسیج سازندگی بحث توانمندسازی مددجویان است و در این حوزه عمده‌ترین موضوعی که مطرح است ایجاد اشتغال پایدار با درآمد ثابت است که تأکید مقام معظم رهبری است.

عسکری گفت: یکی از راه‌های اصلی اشتغال پایدار جامعه توجه به مشاغل خرد و خانگی است و این نمایشگاه باهدف به‌تصویرکشیدن خدمات امداد و نظام و جهاد تبیین برگزارشده است.

وی خاطرنشان کرد: تشویق جامعه هدف و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی و بازاریابی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب