پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:44:56 - جمعه 6 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
قتل‌عام کودکان اقدام فرعون زمان
خطیب جمعه رابر گفت: صهیونیست‌ها با یک انگیزه مشابه و همسو با فرعون زمان دست به قتل‌عام این عزیزان زدند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی علیدای سلیمانی ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی و با اشاره به‌روز همبستگی و همدلی با نوجوانان مظلوم فلسطینی گفت: کودکان غزه که ۱۶ هزار نفر از آن‌ها عزیزی از دست دادند و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها در این شرایط کنونی در قحطی غذا دست‌وپنجه نرم می‌کنند کودکان فلسطینی در یک مظلومیت بسیار مضاعفی قرار گرفتند.
وی افزود: صهیونیست‌ها با یک انگیزه مشابه و همسو با فرعون زمان دست به قتل‌عام این عزیزان زدند.
علیدای سلیمانی با اشاره به اینکه تنش‌ها بین حزب‌الله لبنان و تل‌آویو در حال افزایش است، عنوان کرد: اگر یک جنگ زمینی تمام‌عیار علیه رژیم صهیونیستی صورت گیرد، این رژیم غاصب با حملات مقاومت برای همیشه نابود خواهد شد و ما این نابودی را به فضل الهی با چشمان خود خواهیم دید.
خطیب جمعه رابر با اشاره به سه خواسته مهم در اردوی راهیان پیشرفت پیشکسوتان، ایثارگران و مدیران شهرستان به معدن در آلو گفت: کلنگ‌زنی فاز دوم معدن در آلو بستر اشتغال عظیمی برای مردم فهیم فراهم می‌کند تقاضامندیم هر چه سریع‌تر فاز دوم قبل از سال به زمین زده شود و در دستور کار قرار گیرد.
وی با توجه به ظرفیت فلز گران‌بهای مس«مولیبدن» در زیرزمین یافت شد پیش‌بینی ذخیره ۱۴ساله است امیدوارم هر چه زودتر احداث کارخانه «مولیبدن» این فلز گران‌بها زده شود تا قدری از مشکلات اشغال کاسته شود.
خطیب جمعه رابر با اشاره به اینکه جاده دسترسی عزیزان کارگر معدن از رابر به معدن در آلو بسیار سختی و مشقت دارد، گفت: ۱۸ کیلومترفاصله از روستای نمونه شهید داده گنجان تا معدن در آلو رابر بیش‌تر نیست حق این است مدیر مجتمع و مسئولان شهرستان، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به جد دنبال احداث این جاده بوده و معضل رفت‌وآمد کارکنان معدن در آلو برطرف شود.
علیدای سلیمانی ادامه داد: اگر این جاده راه‌اندازی شود شهرستان رابر از این بن‌بست بیرون می‌آید این موضوع به جد مدیران شهرستانی و مجتمع کمک کند.
وی همچنین از حضور سبزپوشان و بسیجیان به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نمازجمعه این هفته تشکر کرد.
خطیب جمعه رابر همچنین با اشاره به معضلات اجتماعی شهرستان گفت: مجالس عروسی فرزندان خود را با گناه و مایع نوشیدنی حرام آغاز نکنید حیف است برکت از زندگی آنها خواهد رفت، از مؤمنین و خواهران و برادران ایمانی می‌خواهم در چنین مجلسی شرکت نکند و دستگاه قضا و نیروهای انتظامی با قاطعیت تمام با این هنجارشکنان برخورد جدی کنند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب