پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:25:22 - جمعه 13 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
عملیات وعده صادق ۲ امن‌ترین نقطه دنیا را به ناامن‌ترین نقطه دنیا تبدیل کرد
خطیب جمعه رابر گفت: آن شب عملیات وعده صادق ۲ امن‌ترین نقطه دنیا به ناامن‌ترین نقطه دنیا تبدیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی‌سلیمانی امام‌جمعه رابر در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، ضمن عرض تسلیت شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله گفت: خون پاک این علمدار مقاومت باعث زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

 وی، با اشاره به نقش‌آفرینی مستقیم آمریکا در ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: این نقشه تعیین شده در بعد سیاسی شاهد ظاهرسازی‌های هدفمند و مشترک آمریکا و اتحادیه اروپا در خصوص لزوم انعقاد آتش‌بس ۲۱ روزه و نفی این راهکار توسط شخص نتانیاهو را شاهد بودیم.  

خطیب جمعه رابر عنوان کرد: در بعد سیاسی آمریکا و اروپا و این رژیم کودک کش با هم هماهنگ بودند؛ اما در بعد عملیاتی آمریکا نه‌تنها حکم یک حامی بلکه حکم یک شریک عملیاتی در منطقه را برای رژیم اشغالگر قدس بازی کرد.  

وی ادامه داد: این ادعا واضح است بمب‌های که بر سر مردم غزه نزدیک به یکسال فروریخته شد دست‌ساز آن غیر از کشور آمریکا نیست در کنار بمب‌های که آمریکایی‌ها ساختند و به رژیم اشغالگر دادند کمک‌های اطلاعاتی و مستشاری آمریکا به‌خوبی و وضوح دیده می‌شود.   

خطیب جمعه رابر گفت: با پشتوانه سیاسی بین‌الملل علاوه بر اینکه آمریکا، اتحادیه اروپا و این رژیم کودکش با هم هماهنگ می‌شوند والا این رژیم کودک کش قادر نبود یکسال جنگ را مدیریت کند.  

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی اظهار کرد: شریک درجه اول رژیم کودک کش در غزه و لبنان زنان و کودکان به شهادت می‌رسند آمریکا و اتحادیه اروپاست و بعد متوجه رژیم صهیونیستی است.  

وی عنوان کرد: به فضل الهی انتقامی که کشورهای مقاومت در غرب آسیا خواهند گرفت در درجه اول باید پایگاه‌های آمریکایی را تنبیه کنند تا دست از این حمایت رژیم کودک کش بردارند.  

خطیب جمعه رابر گفت: یکی از خصوصیات خون ظلم‌ستیز بیدارکننده است، خون اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) به زمین ریخته شده اما بیدارکننده و تحرک کننده و انگیزه آفرین بود.  

وی افزود: خون‌هایی که در راستا خون اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) به زمین ریخته می‌شود به قطع و یقین خون سید مقاومت بیدارکننده ملت‌ها خواهد بود ریشه این غده سرطانی را خواهند خشکانید. 

خطیب جمعه رابر، با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گفت: جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه‌شب دهم مهرماه با صدها موشک بالستیک و هایبرسونیک با برد و قدرت انفجاری بسیار مختلف در واکنش به ترور مهمان عزیزمان اسماعیل هنیه و ترور سید مقاومت سید حسن نصرالله، فرماندهان حزب‌الله لبنان و مستشاران نظامی از هم‌وطنان ما در لبنان و سوریه به شهادت رسیدند این وعده صادق به ندای امام المسلمین و ندای انتقام به‌درستی پاسخ مثبت دادند.  

وی، عنوان کرد: جا دارد از سپاه سرافراز و سبزپوشان مجاهد و دلیر و شجاع، نیروی هوافضا سپاه پاسداران و ارتش قهرمان با سبزپوشان هماهنگ و کنار هم آن شب رزم را خلق کردند قلب‌های مؤمنین و مستضعفین دنیا خوشحال شد در یک‌کلام قلب امام‌زمان (علیه‌السلام) و نائب امام‌زمان خشنود شد؛ تقدیر و تشکر می‌کنم.  

خطیب جمعه رابر بیان کرد: عبور موشک‌های ایران از چندین لایه‌های پدافندی متشکل از پدافندهای منطقه‌ای، آمریکایی، اسرائیلی که عملاً پیشرفته‌ترین و پرهزینه‌ترین سامانه‌های دنیا را به کار برده بودند همه را ساقط کرد.  

وی افزود: آن شب عملیات امن‌ترین نقطه دنیا به ناامن‌ترین نقطه دنیا تبدیل شد آیا چیزی غیر از امداد غیبی، فضل الهی، دعای حضرت حجت و دعای نائب امام‌زمان که به سربازان ولایت عنایت می‌کند و این‌گونه دنیا را به مخاطره می‌کشد که این رژیمی یک روز صدا و فریاد می‌زدید امن‌ترین نقطه دنیاست ما در آن ناامن‌ترین نقطه دنیا را شاهد بودیم.  

وی ادامه داد: این رژیم کودکش میلیاردها دلار هزینه برای سامانه‌های موشکی با این بمباران صورت گرفت تمام سرمایه‌گذاری برای لایه دفاعی به هوا دود شد این عنایت الهی بود.  

خطیب جمعه رابر هدف قرارگرفتن پایگاه‌های رژیم صهیونیستی پایگاه نواتیم پایگاهی بود ژنرال‌های نظامی آمریکا گفته بود امن‌ترین نقطه دنیا نواتیم است، دیدید در آن شبی که صاعقه‌ها به وجود آمد رگبار باران و غرش موشکی ایران به صدا در آمد پایگاه‌های هوایی F۳۵ و F۱۵ آمریکایی در آن شب این پایگاه‌ها همه زیر شلاق و صاعقه‌های بالستیک ایرانی قرار گرفت نابود شدند نتوانستند اخبار را به دنیا معرفی کنند.

  وی افزود: برای آن اخبار در فضای مجازی قانون مصوب کردند اگر یک شهروندی از رژیم اشغالگر بخواهد تصویری مخابره کند مجازات می‌شود؛ اما تصویرهای هوایی گویا از این بود شلاق‌ها به‌درستی عمل کرده است.  

خطیب جمعه رابر خاطر نشان کرد: اگر از این رژیم غاصب حماقت راهبردی صورت گیرد هم پایگاه‌های آمریکا در منطقه و رژیم اشغالگر کمتر از ۲۴ ساعت شخم خواهد شد و زوال نابودی آن را مسلمین دنیا جشن خواهند گرفت.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب