پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:51:56 - جمعه 27 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
منطق مقاومت گفتمان نظام جمهوری اسلامی ایران است
خطیب جمعه رابر،گفت: منطق مقاومت به‌عنوان پیامد مبارک توسعه و صدور گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا مطرح است این منطق مقاومت گفتمان نظام جمهوری اسلامی ایران است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی‌سلیمانی امام‌جمعه رابر گفت: یکی از ابعاد مهم بیانات مقام معظم رهبری در خطبه اول نمازجمعه نصر تبیین منطق مقاومت بود.
وی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری این منطق مقاومت را مستند به سه محور شرح، قانون و عقلانیت و حقوق بین‌المللی دانستند و افزود: هم در احکام دفاعی اسلام و قانون اساسی کشورمان حتی در قوانین بین‌المللی این مطلب جزو مسلمات است هر ملتی حق دارد از خاک و کشور و منافع خود در مقابل متجاوز دفاع کند.
خطیب جمعه رابر اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری برگرفته از حکم اسلامی است هم قانون عقلی و منطق بین‌المللی و جهانی است فلسطین از خاک خودش دفاع می‌کند دفاع فلسطین مشروع است و کسانی به مردم مظلوم و مقتدر فلسطین کمک می‌کند این کمک‌ها مشروع است.
وی عنوان کرد: طوفان الاقصی یک حرکت درست منطقی، قانونی و بین‌المللی بود حق
فلسطینی‌ها این بود از خاک و خانه، کشور و منافع خودشان دفاع کنند دفاع و حمایت جانانه مردم لبنان از مردم فلسطین هم مشمول همین حکم است.
خطیب جمعه رابر بیان کرد: کار درخشان نیروهای مسلح در وعده صادق یک و ۲ هم مشمول همین قانون است هم قانونی، معقول و مشروع بود.
وی افزود: منطق مقاومت به‌عنوان پیامد مبارک توسعه و صدور گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا مطرح است این منطق مقاومت گفتمان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
خطیب جمعه رابر گفت: گفتمان مقاومت در ایران، سوریه، عراق، لبنان، یمن و فلسطین بحمدالله توانسته است معادلات حاکم بر غرب آسیا را به نفع مصالح عمومی امت اسلامی دچار دگرگونی کند.
وی، با اشاره به مهم‌ترین اقدامات کشورهای مقاومت بعد از عملیات طوفان الاقصی گفت: در کنار این کشورهای مقاومت نظام جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ام‌القری مقاومت در منطقه است وعده صادقی اجرا کرد که باید سال‌ها روی این وعده صادق تحلیل کرد.
خطیب جمعه رابر گفت: وعده صادق یک بزرگ‌ترین حمله پهپادی در دنیا بود بزرگ‌ترین حمله موشکی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید قریب ۳۰۰ پهپاد و موشک از خاک مقدس ایران اسلامی به سرزمین‌های اشغالی بر سر صهیونیست آن سگ هار منطقه فرود آمد.
وی ادامه داد: هدف از این حمله بازدارندگی رژیم جعلی بود؛ اما در کنار وعده صادق یک، وعده صادق ۲ عملیاتی می‌شود اصل غافلگیری در این وعده صادق ۲ رعایت می‌شود افزایش معنادار موشک‌های بالستیک آن هم ۲۰۰ موشک بالستیک هدف صرفاً بازدارندگی رژیم جعلی نبود ایجاد ضربات سنگینی از نیروهای مجاهد و رزمنده به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی وارد کردند.
خطیب جمعه رابر، با بیان اینکه زخم کاری مقاومت بر پیکر جرثومه خبیث رژیم صهیونیستی را با وضوح می‌بینیم گفت: ناکامی رژیم صهیونیستی در غزه، سقوط اقتصادی رژیم صهیونیستی، صهیونیست در بن‌بست روانی به تمام‌عیار قرار گرفتند این زخم‌های مقاومت بر پیکر جرثومه نحس رژیم صهیونیستی وارد کرده است به فضل الهی شاهد نابودی این سگ هار آمریکایی در منطقه خواهیم بود.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب