پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:47:58 - پنجشنبه 12 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری سوگ مردم رابر در شب شهادت امام رضا(ع‌)
به گزارش “ صبح رابر“در سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام رضا (ع) شهررابر سیاهپوش شده و مردم این شهرستان در عزای امام خود رخت سیاه بر تن کرده اند. مردم ولایتمداررابربا برپایی مجالس عزاداری و سیاهپوش کردن شهر عشق و ارادت خود را به امام رئوف خود نشان دادند. عاشقان […]

به گزارش “ صبح رابر“در سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام رضا (ع) شهررابر سیاهپوش شده و مردم این شهرستان در عزای امام خود رخت سیاه بر تن کرده اند.

مردم ولایتمداررابربا برپایی مجالس عزاداری و سیاهپوش کردن شهر عشق و ارادت خود را به امام رئوف خود نشان دادند. عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) در این آیینها با نوحه خوانی، سینه زنی و زنجیرزنی در سوگ شهادت هشتمین اخترتابناک آسمان ولایت و امامت به عزاداری پرداختند.

عزاداران با اجتماع در مسجدها، حسینیه ها و تکایا تا پاسی از شب عزاداری کردندمراسم سوگواری و عزاداری که از شب رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان آغاز شده بود،دیشب و امروز به اوج خود رسیددر مساجد و تکایای شهرستان ، روحانیان در خصوص ویژگی های بارز امام رضا (ع) به سخنرانی وئ مدیحه سرایی پرداختند.

نظیر این آیین ها در بخش ها و روستاهای شهرستان نیز برگزار شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب