پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:38:28 - سه شنبه 17 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لغو امتحانات فردا در رابر بجز دانشگاه پیام نور در پی بارش سنگین برف
در حالیکه به دلیل بارش سنگین برف در شهرستان رابر،چهارشنبه ۱۸ دیماه، کلیه امتحانات نهایی وداخلی به دلیل وجود برف ویخبندان شدید معابر شهری وروستایی مدارس رابرلغوشدو امتحانات دانشگاه پیام نور واحد رابرطبق برنامه امتحانی برگزار می گردد. به گزارش ” صبح رابر” شهرستان  رابر از مناطق کوهستانی و سردسیراستان کرمان است که با کمترین […]

در حالیکه به دلیل بارش سنگین برف در شهرستان رابر،چهارشنبه ۱۸ دیماه، کلیه امتحانات نهایی وداخلی به دلیل وجود برف ویخبندان شدید معابر شهری وروستایی مدارس رابرلغوشدو امتحانات دانشگاه پیام نور واحد رابرطبق برنامه امتحانی برگزار می گردد.

به گزارش ” صبح رابر” شهرستان  رابر از مناطق کوهستانی و سردسیراستان کرمان است که با کمترین بارش برف و باران در اثر یخ‌زدگی، راه‌های مواصلاتی شهرستان ساعت‌ها مسدود می‌شود و راهداران باید با نهایت تلاش و دلسوزی در راستای بازگشایی راه‌ها اقدام کنند. بارش زمستانی برف از روز گذشته تاعصرامروزبه پایان رسید . رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان بیشترین میزان بارش برف استان کرمان طی دو روز اخیر را مربوط به شهرستان رابربه ارتفاع ۸۲سانتی متراعلام کرد . و در ارتفاعات به بالای یک متر رسیده است.به دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده ها، تردد خودروهای محورهای مواصلاتی شهرستان به کندی  صورت گرفته و فقط با زنجیر چرخ مجاز است. کلیه راههای روستایی به شهرستان مسدود است راهداران مشغول برف‌روبی ‌مناطق روستایی و محورهای اصلی شهرستان رابر هستندو عملیات پاکسازی همچنان ادامه دارد.  در روز چهارشنبه ۹۲/۱۰/۱۸  لغو کلیه امتحانات نهایی وداخلی به دلیل وجود برف ویخبندان شدید معابر شهری وروستایی مدارس و ادارات تعطیل هستند از فردا شاهد کاهش محسوس دما در  شهرستان رابر هستیم.امتحانات دانشجویان دانشگاه پیام نور طبق برنامه امتحانی برگزار می گردد. به دلیل اینکه آزمونهای دانشگاه پیام نور سراسری است و به طور همزمان در ۵۲۰واحد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می شود امکان برگزاری مجدد آن وجود ندارد و براین اساس امتحانات دانشگاه پیام نور برگزار شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب