پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:53:50 - پنجشنبه 19 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کرمان یخ زد
از صبح امروز و با کاهش شدید دمای هوا خیابان های کرمان به خیابان ها سیبری بیش از معابر یک شهر کویری شبیه است. به گزارش “صبح رابر“به نقل از بوتیا”، براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور در حالی که دمای کرمان در بیست و چهار ساعت گذشته به منفی ۲۱ درجه سانتیگراد هم رسیده بود بادمیدن […]

از صبح امروز و با کاهش شدید دمای هوا خیابان های کرمان به خیابان ها سیبری بیش از معابر یک شهر کویری شبیه است.

به گزارش “صبح رابر“به نقل از بوتیا”، براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور در حالی که دمای کرمان در بیست و چهار ساعت گذشته به منفی ۲۱ درجه سانتیگراد هم رسیده بود بادمیدن آفتاب دمای کرمان تنها ۴ درجه گرمترشد و به منفی ۱۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

دمای کرمان

این درحالی است که بارش برف که از روز دوشنبه آغاز و تا چهارشنبه ادامه داشت موجب یخ زدگی خیابان های کرمان شده است.

همچنین یخ زدن برف در پشت درب منازل موجب شده است تا بسیاری از کرمانی ها نتوانند از منازل خود خارج شوند.این در حالی است که مدارس کرمان در روزهای گذشته به دلیل بارش سنگین برف تعطیل بوده است و ادارات نیز با دو ساعت تاخیر آغاز به کار کرده اند.

کاهش شدید دمای هوا موجب یخ زدن کنتورآب منازل شده است. مصرف گاز نیز در کرمان به شدت افزایش یافته است و شرکت گاز مشترکین را به صرفه جویی در مصرف آن توصیه کرده است. از کرمانی ها درخواست شده است که از مسافرت های درون شهری و برون شهری غیرضروری خودداری نمایند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب