پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:24:30 - جمعه 20 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از شنبه دور جدید بارش ها در کرمان
کارشناس هواشناسی : از عصر جمعه با افزایش ابر در بیشتر نقاط استان روبرو خواهیم شد و از روز شنبه شاهد ورود یک سامانه بارشی به استان کرمان هستیم . بارش ها از سمت غرب و جنوب غرب استان آغاز می شود. میترا یاوری کارشناس هواشناسی اظهار داشت: از روز شنبه شاهد ورود یک سامانه […]

کارشناس هواشناسی : از عصر جمعه با افزایش ابر در بیشتر نقاط استان روبرو خواهیم شد و از روز شنبه شاهد ورود یک سامانه بارشی به استان کرمان هستیم . بارش ها از سمت غرب و جنوب غرب استان آغاز می شود.

میترا یاوری کارشناس هواشناسی اظهار داشت: از روز شنبه شاهد ورود یک سامانه بارشی به استان کرمان هستیم .

یاوری افزود: از عصر جمعه با افزایش ابر در بیشتر نقاط استان روبرو خواهیم شد و بارش ها از سمت غرب و جنوب غرب استان آغاز می شود.

وی عنوان نمود : بارش های پیش بینی شده ضعیف تر از بارندگی اخیر خواهد بودو احتمال ریزش برف نیز در برخی مناطق وجود دارد.برای روز یکشنبه هفته آینده  هم بارش ها را بصورت بسیار خفیف خواهیم داشت و تا پایان هفته آینده نیز پدیده خاصی پیش بینی نمی شود.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد : دمای هوا شهر کرمان در بامداد امروز به دلیل بازتاب ناشی از ریزش برف به ۲۱ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید اما در روزهای آینده شاهد کاهش کمتر دما خواهیم بود.
یاوری بیان کرد : دمای هوا در چند روز آینده بین حداکثر شش و حداقل ۱۲ درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

منبع: پایگاه خبری ناب نیوز

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب