پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:32:44 - شنبه 21 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۲۰ ساعت تاخیر در پرواز زائران عتبات عالیات کرمان
مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت:پرواز زائران عتبات عالیات استان کرمان به سبب شرایط جوی،پس از ۲۰ ساعت تاخیر انجام شد. به گزارش” صبح رابر ” به  نقل از ”بوتیا”: محمد نخعی در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: طبق برنامه پرواز ۳۴۳۶ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی قرار بود در ساعت ۱۱ و ۲۵ دقیقه روز جمعه برای انتقال ۲۴۰ […]

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت:پرواز زائران عتبات عالیات استان کرمان به سبب شرایط جوی،پس از ۲۰ ساعت تاخیر انجام شد.

به گزارش” صبح رابر ” به  نقل از ”بوتیا”: محمد نخعی در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: طبق برنامه پرواز ۳۴۳۶ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی قرار بود در ساعت ۱۱ و ۲۵ دقیقه روز جمعه برای انتقال ۲۴۰ زائر عتبات عالیات، از تهران عازم کرمان شود که به سبب اعلام شرایط بد جوی در فرودگاه نجف به تاخیر افتاد.

th

وی با بیان اینکه این مسافران باید در ساعت ۱۲ و ۲۵ دقیقه روز گذشته (جمعه) از فرودگاه کرمان با پرواز شماره ۳۴۳۷ هواپیمایی جمهوری اسلامی به نجف اشرف سفر می‌کردند،تصریح کرد: در پی تاخیر این پرواز تعداد ۹۰ نفر از مسافران شهرستانی روز و شب گذشته توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی پذیرایی و اسکان داده شدند.

وی خاطرنشان کرد:با وجود اینکه به مسافران این پرواز اعلام شده بود که در ساعت ۲۴ در فرودگاه حاضر شوند تا پس از کسب مجوز، این زائران به فرودگاه بغداد منتقل شوند اما باز هم به سبب شرایط جوی این پرواز در ساعت ۲۴ انجام نشد و ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه روز شنبه فرودگاه کرمان را به مقصد بغداد ترک کرد.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب