ارسال ۲۰۰۰ باکس آب معدنی به خلیج فارس
رزمایش پدافند تداوم کارکرد نانواییهای در رابر
۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی بافت، رابر و ارزوئیه به مناقصه میرود
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر از چند طرح اشتغالزایی در سطح شهرستان
جوابیه شهابی، مسئول جایگاه پمپبنزین، درباره علت صفهای طولانی سوخت
برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در رابر همزمان با روز مشاغل خانگی و تولیدات خانواده محور
معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
موج هشتاد و پنجمین شب از «شبهای اقتدار» در رابر
مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت در رابر
قلبی که با ایستادگی برای وطن میتپد
«رژه کالسکهسواران» در شهرستان رابر برگزار شد
«جنگ رمضان»؛ میدان تربیت نسل انقلابی
معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد
هلالاحمر رابر؛ حامی بیماران خاص
بهگزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبحرابر »؛ در این جلسه احمد کمالی سرپرست فرمانداری رابر ضمن عرض تسلیت و همدردی به مناسبت شهادت جمعی از مردمان عزیز و فرماندهان سپاه، این مصیبت را به خانوادههای آنها، جامعه سپاه و ملت ایران تسلیت عرض کرد.
وی همچنین از زحمات و تلاشهای بیوقفه اداره کل بهزیستی استان کارکنان آنها در شهرستان در جهت خدمترسانی به جامعه هدف بهزیستی و حمایت از افراد نیازمند، صمیمانه قدردانی کرد.
کمالی با بیان اینکه در حوزه عملکرد بهزیستی و برنامهریزیهای انجام شده، به ویژه در زمینه ارتقای شاخصهای اجتماعی و کاهش آسیبهای اجتماعی، رویکرد اداره بهزیستی در جهت فراهم کردن زندگی شرافتمندانه برای افراد جامعه هدف، قابل تحسین است گفت: با توجه به شرایط کنونی و آتشبس شکننده و تحرکات دشمن، لازم است که اقدامات شما در این مقولهها بیشتر مورد توجه قرار گیرد، زیرا مشکلات این قشر با تشدید بحرانها و ناامنیها تشدید میشود.
سرپرست فرمانداری رابر اظهار کرد: برنامهریزیهای ما باید جامع، مقاوم و انعطافپذیر باشد تا بتواند در هر شرایطی، پایدار و موثر باقی بماند.
وی بااهمیت به اینکه تمامی تلاشها در شهرستان، با نگاهی عمیقتر و اقدامات عملیتر، برای حمایت از افراد آسیبپذیر و بهبود وضعیت اجتماعی این جامعه هدف، استمرار یابد افزود: انشاءالله بتوانیم در مسیر توسعه و امنیت اجتماعی گامهای موثری برداریم.
وی تصریح کرد: با هم افزایی و تلاش مشترک، بتوانیم آمار آسیبهای اجتماعی را کاهش دهیم و شاهد ارتقاء سطح سلامت و امنیت روانی جامعه باشیم.
در این جلسه وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اهمیت خانواده در فرآیندهای کاری بهزیستی اظهار کرد: خانواده، بخش اساسی و شاکله اصلی جامعه است و نقش مهمی در شکوفایی و سلامت اجتماعی دارد.
وی بر ضرورت اجرای مصوبات و تفاهمنامههای تصویبشده تاکید کرد و خواستار پیگیری و عملیاتی کردن آنها در سطح شهرستان شد.
وحیدزاده ضمن تاکید بر مقابله با آسیبهای اجتماعی، بر لزوم توجه ویژه به رفع این آسیبها در جامعه و تقویت بنیان خانواده برای جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی تاکید کرد.
مدیر کل بهزیستی استان اجرای دقیق برنامهها، شناسایی آسیبها و تلاش مشترک در راستای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی خانوادهها را از برنامههای اولویتدار برشمرد.









