پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:33:09 - شنبه 21 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فیلمی که به اندازه صد منبر ارزش دارد
دبیر شورای نگهبان با نقل خاطره ای از امام درباره یک فیلم ارزشمند گفتند یک فیلم می تواند ارزشی بیش از صد منبر وعظ داشته باشد. به گزارش” صبح رابر ” به نقل از ”بوتیا”، آیت الله جنتی نیز در این مراسم گفت: من روزی خدمت امام بودم و فیلمی را در محضر ایشان نگاه […]

دبیر شورای نگهبان با نقل خاطره ای از امام درباره یک فیلم ارزشمند گفتند یک فیلم می تواند ارزشی بیش از صد منبر وعظ داشته باشد.

به گزارش” صبح رابر ” به نقل از ”بوتیا”، آیت الله جنتی نیز در این مراسم گفت: من روزی خدمت امام بودم و فیلمی را در محضر ایشان نگاه می‌کردم که ایشان تأکید کردند که این فیلم به اندازه یک صد منبر ارزش دارد.

وی افزود: بطور مثال فیلم “توبه نصوح” که آقای سلحشور بازی کردند که این فیلم را نیز دیدم و جمله ای از آن هیچگاه از یادم نمی‌رود که در صحنه ای مظلومی به دنبال ظالمی بود و می‌گفت حق مرا بده.

وی اظهار داشت: چرا ما نباید آنقدر هنرمند متعهد در نظام داشته باشیم که پاسخ نامربوطهایی که گفته می‌شود را بدهند.

آیت الله جنتی افزود:همچنین کسانی که دم از آمریکا میزنند دیگر هوس نکنند صحبت از رابطه با آمریکا کنند.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: اگر هنرمندان بتوانند فساد و ظلمی را که در جامعه غرب آمریکا وجود دارد به تصویر بکشند سردمدارن آنها نمی توانند در دنیا سرشان را بلند کنند.

آیت الله جنتی تأکید کرد: در قضیه فتنه می‌توانستیم کارهای هنری بیشتری انجام دهیم تا دیگر کسی نخواهد از جریان فتنه دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه نقش هنر در اعتلای انسان نقش والایی است اظهار امیدواری کرد: با تکثیر هنرمندان انقلابی و متعهد در آینده تبلیغاتی هنرمندانه برای ارزش ها و برای ترویج فرهنگ اسلامی داشته باشیم.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: خوشحال هستم که در این جشنواره حضور دارم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب