حکمتهای نهجالبلاغه خود الگوی عملی عدالت، زهد و شجاعت بوده است
نمایش جلوهای از وحدت و ایمان به خاندان نبوت در رابر
جشن شب ولادت امام رضا علیهالسلام در رابر
گلباران گلزار شهدای روستای قنات ملک زادگاه سردار دلها
دستبند پلیس رابر بر دستان خردهفروشان مواد مخدر
نوروز علوی با تمسک به روحیه اهلبیت و شخصیت امیرالمؤمنین(ع) محقق میشود
هشدار پلیس به رانندگان زیر سن قانونی
مدارس شهرستان رابر تا ۲۸ اسفندماه دایر است
رویداد فرهنگی ادبی رد پای عشق در شهرستان رابر برگزار شد
عشایر ایل بچاقچی و اهالی روستای قنات ملک برگزیدگان دوستدار کتاب کشور شدند
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شجره طوبی
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم مطهر امام رضا(علیهالسلام)
پویش ملی «زندگی با آیهها»
برپایی ۱۵ بازارچه نوروزی صنایعدستی در استان کرمان
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در محضر رهبر انقلاب
اعمال شب اول ماه مبارک رمضان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ آیین افتتاح نمایندگی اداره ثبتاسناد شهرستان رابر با حضور نماینده مردم شریف شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، معاون اداره کل ثبتاسناد استان، فرماندار شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، رئیس دادگستری شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی، بهصورت وبیناری با حضور رئیس سازمان ثبتاسناد و املاک کشور در شهرستان جیرفت برگزار شد.
به گفته احمد کمالی فرماندار رابر، شهرستان رابر با مساحت ۲۵۴۴ کیلومتر دو درصد از مساحت استان را به خود اختصاص داده است.
وی گفت: امروز نمایندگی اداره ثبتاسناد این شهرستان با ۵۹۰۰ پرونده ثبتی شهرستان بافت مجزا شد.
کمالی با قدردانی از پیگیریهای نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: استقرار اداره ثبت باتوجهبه طی مسافت رابر به بافت و مشکلات پیرامون از خواستههای به حق مردم بود که امیدواریم این نمایندگی منشأ تحول در حوزه ثبتاسناد شهرستان شود و از ورود پروندههای ملکی به دادگستری کاسته شود.
در این مراسم، مسئولان ضمن بازدید از مجتمع اداری شهرستان، دفتر نمایندگی ثبتاسناد و املاک را افتتاح کرده و بر اهمیت ارائه خدمات سریع، شفاف و تسهیل امور مردم تأکید کردند.
همچنین در این آیین صالح مهدیپور عنوان مسئول نمایندگی ثبتاسناد شهرستان معرفی شد و انتظار میرود با افتتاح این نمایندگی، روند ارائه خدمات ثبتی با سرعت و کیفیت بالاتری انجام شده و مردم شاهد تسهیل قابلتوجه در انجام امور ثبتی خود باشند.






انتهای خبر/











