پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:07:33 - شنبه 28 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اختصاص ۱۵میلیارد ریال برای بیمه زنان در بودجه
عضو فراکسیون زنان مجلس: وقتی زنان خانه داری را انتخاب می کنند می بایست به کارشان ارج نهاده شود و از آنها حمایت شود و امکانات بیشتری در اختیارشان قرار گیرد. لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مجلس “بوتیا” اظهار داشت: برای بیمه زنان بودجه تخصیص یافته است […]

عضو فراکسیون زنان مجلس: وقتی زنان خانه داری را انتخاب می کنند می بایست به کارشان ارج نهاده شود و از آنها حمایت شود و امکانات بیشتری در اختیارشان قرار گیرد.

لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مجلس “بوتیا” اظهار داشت: برای بیمه زنان بودجه تخصیص یافته است و تا پایان سال دولت می بایست براساس آن عمل نماید.

این عضو فراکسیون زنان مجلس تشریح کرد: دولت در لایحه بودجه سال آینده ۱۵میلیارد ریال برای این طرح اختصاص داده بود که مجلس آن را افزایش داد.

وی افزود: در لایحه بودجه سال گذشته نیز برای این طرح ردیف بودجه ای اختصاص نیافته بود که مجلس برای آن تعیین کرد.

افتخاری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که می بایست خانه داری شغل محسوب شود گفت:  با طرح بیمه زنان خانه دار زنان با آسودگی خاطر می توانند به وظایف خود در خانه عمل نمایند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: این طرح موجب تحکیم بنیاد خانواده می شود و به طرح های این چنین باید ارزش بیشتری گذاشته شود.

وی تصریح کرد: گاهی خانم ها وقتی نمی توانند بین شغل خود و وظایف درون خانواده تعادل ایجاد کنند و ناگزیر خانه داری را انتخاب می کنند که می بایست به کارشان ارج نهاده شود و از آنها حمایت شود و امکانات بیشتری در اختیارشان قرار گیرد.

انتهای پیام/اختصاصی “بوتیا”

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب