پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:25:45 - چهارشنبه 9 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سفر میرزاده امتحانات دانشگاه آزاد را به تاخیر انداخت+عکس
در آستانه سفر میرزاده و هاشمی به سیرجان، جو امنیتی خاصی بر این دانشگاه حاکم شده است که مخالف سیره مردمی مسئولین نظام در جمهوری اسلامی می باشد. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  دانا ، در حالیکه قرار است آقای حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد، محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه و علی […]

در آستانه سفر میرزاده و هاشمی به سیرجان، جو امنیتی خاصی بر این دانشگاه حاکم شده است که مخالف سیره مردمی مسئولین نظام در جمهوری اسلامی می باشد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  دانا ، در حالیکه قرار است آقای حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد، محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه و علی اصغر رستمی ابوسعیدی نماینده تام‌الاختیار میرزاده در هیئت امنای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، رئیس دانشگاه آزاد در مراسم چهلم درگذشت پدرحمید میرزاده  ریاست دانشگاه آزاد اسلامی این هفته به سیرجان سفر کند، اداره اموزش واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از لغو امتحانات این دانشگاه خبر داد.

همچنین گروه معماری امتحان وتحویل پروژه را از تاریخ ۹۲/۱۱/۰۸ به تاریخ ۹۲/۱۱/۱۵ تغییر داد.لازم به ذکر است، تغییر نا به هنگام امتحانات نارضایتی اساتید را در پی داشته است.

به دلیل این تغییر دانشجویانی که ازدیگر شهر ها برای امتحانات به سیرجان آمده بودند دچارمشکلاتی شده اند و  شنیده شده است دانشجویان با یک جو شدید امنیتی روبرو شده اند و بارها به آنها اعلام شده است که در آخر هفته به دانشگاه مراجعه ننمایند.

گفته می شود جهانگیری معاون رییس جمهور هم در مراسم چهلم پدر ریاست دانشگاه آزاد شرکت می کند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب