پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:40:38 - جمعه 11 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نیاز امروز سینما گفت‌وگو برای یافتن نقطه‌‌های پیوند است
رئیس سازمان سینمایی گفت: بر این باورم که نیاز امروز سینمای ایران گفت‌وگو برای یافتن نقطه‌‌های پیوند است. نقطه‌هایی که به هم می‌رسند و می‌شود خط سینمای ایران به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمای در مراسم افتتاحیه سی‌ودمین جشنواره فیلم فجر گفت: کار بنده برای سخنرانی دشوار است، […]

رئیس سازمان سینمایی گفت: بر این باورم که نیاز امروز سینمای ایران گفت‌وگو برای یافتن نقطه‌‌های پیوند است. نقطه‌هایی که به هم می‌رسند و می‌شود خط سینمای ایران

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمای در مراسم افتتاحیه سی‌ودمین جشنواره فیلم فجر گفت: کار بنده برای سخنرانی دشوار است، چون ‌آقای حیدری کارگردان این کار می‌خواست برنامه به موقع تمام شود.

وی گفت: قبل از آغاز ایام باشکوه فجر را تبریک می‌گویم در عین حال به شما سینماگران که دیروز روز شکوفایی سینما بود و آمدند اعلام کنند می‌خواهند با سینما آشتی کنند من از مدیران زحمتکش سینما تشکر می‌کنم. خانم‌ها، آقایان، هنرمندان گرامی و ارجمند، سلام عرض می‌کنم به شما و سینمای ایران، سینمایی به «رنگ خدا» و «رنگ گیلاس». سینمایی که در این آشوب به وجود آمده «بلمی به سوی ساحل است» سلام به عزم و اراده شما، شما که می‌بخشید حتی اگر فراموش نکنید، سلام به اعتراض‌‌های نجیبانه خبرنگاران، سایت‌های سینمایی و خبرگزاری‌ها و خلاصه سلام به سینمای ایران. از اینکه در تحویل سال سینمای ایران حضور دارید خوشحال باشید چرا سینمای ایران را سینمای امید می‌‌نامیم چون مدیران می‌کوشند تا همدیگر را بفهمند.

وی در ادامه سخنان خود بعد از سلام‌های بسیارش گفت: من امیدوارم چون شما می‌نویسید و اعتراض می‌کنید من امیدوارم پس هستم. من امیدوارم پس رئیس سازمان سینمایی هستم. خانم‌ها و آقایان ما روزگار سخت و پرآشوبی را پشت سر گذاشتیم. آغاز کردیم زمین را به پشتوانه حمایت‌های بی‌دریغ‌تان. احترام متقابل اگر شکل می‌گیرد و برای سینمای جمهوری اسلامی ایران شیرین خواهد بود.

ایوبی خاطرنشان کرد: بر این باورم که نیاز امروز سینمای ایران گفت‌وگو برای یافتن نقطه‌‌های پیوند است. نقطه‌هایی که به هم می‌رسند و می‌شود خط سینمای ایران. خطی که متقاطع است با نقاط اجتماعی، خطی که قرمز نیست و به سوی نقاط تهی میل نمی‌کند. ما یک خطیم، ما یک نگاهیم، ما خود سینمای ایرانیم، آری گفت‌وگو بین خانواده سینمایی ایران و بین کسانی که در این سال‌ها به سینمای ایران بدبین شده‌اند و برای منافع خود عده‌ای را برای بر هم زدن آرامش سینمای ایران شوراندند. من می‌خواهم آنها بازگردند و آن گذشته را برگردانند. این گفت‌وگو نیازمند شجاعت است، شجاعت و بخشش و عذرخواهی از هم است. از شما می‌خواهم که من را یاری کنید و از شما می‌خواهم که آستین‌ها را بالا بزنید و کار، کار.

وی در خانمه افزود: ایران ما بدون امام‌زاده صالح، تجریش، عاشورا جای زندگی نیست. سپاس و هزاران سپاس از همه سینماگرانی که با دیدگاه‌هایشان راه را بر تحقق سینمای ایران باز کردند تقدیر می‌‌کنم. از کسانی‌ که آثارشان به جشنواره راه نیافت به خاطر تلاش‌شان تشکر می‌کنم. چه پاداشی برای کاری که کار دل است و کار پیشانی نیست.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب