پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:39:36 - شنبه 12 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رهبر انقلاب در حرم امام(ره) همزمان با سی پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب
مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن در تهران از صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مرقد مطهر امام خمینی(ره) در حال برگزاری است. به گزارش ” صبح رابر” امروز ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن است؛ روزی که با گذشت ۳۴ سال، باز هم نماد میثاق ملت ایران با رهبر […]

مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن در تهران از صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مرقد مطهر امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

به گزارش ” صبح رابر” امروز ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن است؛ روزی که با گذشت ۳۴ سال، باز هم نماد میثاق ملت ایران با رهبر آزادی‌خواهشان بود؛ مردم از نخستین ساعات صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل برای سی‌وچهارمین بار روزی را جشن گرفتند که سرآغاز طلوع اسلام ناب محمدی در میهن اسلامیشان بود.

همزمان با رسیدن عقربه‌های ساعت به ۹:۳۳ صبح مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن، با قرائت قرآن کریم و پخش صدای فرود هواپیمای حامل حضرت امام(ره) به یاد سالروز ورود تاریخی ایشان به میهن اسلامی  در میان خیل مشتاقان و ارادتمندان به بت‌شکن تاریخ آغاز خواهد شد.

همچنین در این لحظه مسیر حرکت امام راحل در سال ۵۷، توسط بالگردهای نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد تا میدان آزادی گلباران شد.

*حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد امام راحل و گلزار شهدا

در آستانه‌ ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخ ساز امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، خمینی کبیر میزبان فرزند خلفش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود؛ مقام معظم رهبری سحرگاه امروز وارد حرم مطهر پیر جماران شدند و ضمن قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با حضور بر مزار شهدای هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت زهرا، برای ارواح طیبه شهدا علو درجات مسألت کردند.

*مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن در فرودگاه مهرآباد برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز ۱۲ بهمن از ساعت ۹ صبح امروز (پنج‌شنبه) در ترمینال شماره ۱ فرودگاه بین‌المللی امام نیز برگزار شد؛ در این جمعی از مسئولان کشوری و لشگری حضور دارند.

این خبر در حال به روز رسانی است.

انتهای پیام/

منبع:  دانا

بر چسب ها: , , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب