پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:44:37 - سه شنبه 15 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدارس برخی مناطق امروز تعطیل است
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی بارش ها تا فردا ادامه خواهد داشت. شورای مدیریت بحران استان کرمان آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان احتمالی است. به گزارش” صبح رابر” به نقل از ”بوتیا”، در پی بارش شدید برف و لغزندگی معابر مدارس مدارس مقاطع ابتدایی و راهنمایی شهر کرمان امروز سه شنبه تعطیل خواهد بود. […]

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی بارش ها تا فردا ادامه خواهد داشت. شورای مدیریت بحران استان کرمان آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان احتمالی است.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از ”بوتیا”، در پی بارش شدید برف و لغزندگی معابر مدارس مدارس مقاطع ابتدایی و راهنمایی شهر کرمان امروز سه شنبه تعطیل خواهد بود.
در شهرستان های بافت، رابر، انار ، کوهبنان ، بخش ماهان کرمان و بخش فیض آباد راور نیز مدارس مقطع ابتدایی تعطیل است.
مدارس ابتدایی و راهنمایی در شهرستان زرند و بخش راین کرمان امروز تعطیل خواهد بود.
در بخش ساردوئیه جیرفت،بخش کوهساران راور،نوق رفسنجان، دهبکری و ابارق بم  نیز مدارس تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام می شود.

هوای کرمان

در همین حال، محمدجواد کامیاب جانشین شورای مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به بارش برف و باران در نقاط مختلف استان کرمان، اظهار داشت: باتوجه به شرایط متغیر جوی و لزوم آمادگی، بر اساس دستور استاندار تمام شوراهای مدیریت بحران شهرستان‌ها تشکیل جلسه داده‌اند و آمادگی لازم برای کمک به آسیب‌دیدگان، بازنمودن مسیرها و کنترل رفت و آمد جاده‌ها دارند.
وی هم‌چنین از اکیپ‌های راه‌داری در شمال و جنوب استان و نیروی انتظامی که در برقراری ارتباط مسیرهای اصلی استان تلاش می‌کنند؛ تشکر کرد.
کامیاب در خصوص بارش برف و باران در نقاط مختلف استان کرمان نیز گفت: در شهرستان‌های بردسیر، شهربابک، ده‌بکری، بم، رابر، رفسنجان، شهربابک، انار و کوهبنان بارش برف داشته‌ایم.
وی افزود: در شهرستان سیرجان، زرند و شهرستان‌های جنوبی هم شاهد بارش باران بوده‌ایم.
کامیاب هم‌چنین تاکید کرد: مردم از سفرهای غیرضروری به طور جدی خودداری کنند.
وی اظهار امیدواری کرد: بارش برف و باران در استان که موجب شادی کشاورزان شده است؛ کم‌ترین خسارات را برای استان در پی داشته باشد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب