پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:43:24 - چهارشنبه 16 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهره برداری از ۳۶ طرح عمرانی در رابر
فرماندار شهرستان رابر از بهره برداری ۳۶ طرح عمرانی در حوزه های فرهنگی ، اقتصادی و خدماتی به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد. به گزارش ” صبح رابر” علیرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، اعتبار این طرح ها را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان […]

فرماندار شهرستان رابر از بهره برداری ۳۶ طرح عمرانی در حوزه های فرهنگی ، اقتصادی و خدماتی به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ” صبح رابر” علیرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، اعتبار این طرح ها را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: بهره برداری از طرح های: گاز رسانی به ۱۴روستا ، فرستنده دیجیتال شبکه های صدا وسیما شامل ۱۹ شبکه سیما و ۱۴ شبکه صدا ، نخستین جایگاه سوخت طبیعی CNG ، روشنایی بلوار ورودی شهرستان رابر به طول ۱۴۶۰ متر ، ساختمان دانشگاه پیام نور ، طرح هادی روستایی در ۳ روستا (قنات ملک ، ننوک ، کُلدان) ، برق رسانی خورشیدی به روستای گردشگری چهرن وپشته پارو و افتتاح دهها طرح در زمینه دامداری ، کشاورزی و زنبورداری از جمله ی این طرح‌ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: با افتتاح این طرحها علاوه بر بهره مندی مردم از مزایا و خدمات این طرحها ، بیش از ۱۰۰ شغل به صورت مستقیم ایجاد می شود.

مرادی یادآور شد: اعتبارات هزینه شده در این ۳۶طرح از محل منابع دولتی ، ملی ، استانی و توسعه کشاورزی تامین شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب