پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:25:11 - پنجشنبه 17 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نظرآیت الله مکارم از نحوه ادامه مذاکرات ادامه مذاکرات با حفظ عزت و کرامت ملی همرا باشد
این مرجع تقلید تصریح کرد: هر چند که مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با ۱+ ۵ با موفقیت های همراه بوده است اما ادامه این مذاکرات باید با حفظ عزت و کرامت ملی همرا باشد. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از قم فردا، آیت مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار با وزیر کشور ، اظهار […]

این مرجع تقلید تصریح کرد: هر چند که مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با ۱+ ۵ با موفقیت های همراه بوده است اما ادامه این مذاکرات باید با حفظ عزت و کرامت ملی همرا باشد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از قم فردا، آیت مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار با وزیر کشور ، اظهار داشت: در مذاکرات آتی نباید از اصول و ارزش های خود فاصله بگیریم.

وی با اشاره به گفتمان اعتدال دولت گفت: رویکرد اعتدالی پسندیده و ارزشمند است وامیدواریم امیدی که در جامعه ایجاد شده ، در آینده هم این امید باقی بماند.

این مرجع تقلید با تاکید بر حفظ وحدت و  همدلی مسئولان خاطر نشان کرد:این باورها، اعتقادات و ارزش ها پشتوانه مردم و نظام است و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر لزوم تحکیم و تقویت آن ها تاکید کرده است.

وی اضافه کرد: ما باید این موضوع را بدانیم که اگر خدای ناکرده جنگی رخ دهد، جوانان با همین اعتقادات راسخ همانند ۸ سال دفاع مقدس در میدان های نبرد حاظر خواهند شد.

آیت الله مکارم شیرازی در خاتمه خاطر نشان کرد: باید همواره و در برابر مشکلات مختلف منطق و عقلانیت خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب