پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:22:45 - جمعه 18 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان:انقلاب اسلامی بزرگترین تحول قرن اخیراست
مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان در  یادواره و نکوداشت شهیدان فیروزی گفت : انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین تحول قرن اخیر است ، این تحول موجب خود باوری در داخل و بیداری دیگر ملل اسلامی شده است . به گزارش “ صبح رابر”  درششمین روز از دهه مبارک فجر یادواره و نکوداشت جلوه […]

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان در  یادواره و نکوداشت شهیدان فیروزی گفت : انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین تحول قرن اخیر است ، این تحول موجب خود باوری در داخل و بیداری دیگر ملل اسلامی شده است .

به گزارش “ صبح رابر”  درششمین روز از دهه مبارک فجر یادواره و نکوداشت جلوه های ایثار شهیدان فیروزی در روستای گتک، شهرستان رابر روز پنج شنبه از ساعت ۱۱ تا ۴ عصر با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان، مسئولین ادارات  ،نهادها و ارگانهای  شهرستان و خانواده معزز شهدا برگزار شد .

در این مراسم مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه خاطرات و وصایای شهدا،  سرشار از نکات عمیق عرفانی و اخلاقیست گفت:  باید از این اقیانوس عرفان  ناب بهره برد، و آنها را در زندگی امروز خود به کار گرفت .

حجت الاسلام موسوی با یادآوری اینکه خانواده های شهدا منزلت ویژهای در جامعه دارند تأکید کرد حرمت این خانواده ها را باید ارج نهیم

وی از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین تحول قرن اخیر یاد کرد و گفت: این تحول موجب خود باوری در داخل و بیداری دیگر ملل اسلامی شده است .

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب