پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:27:26 - شنبه 19 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حجت الاسلام شهابی : انقلاب اسلامی مصداق کامل جاء الحق و زهق الباطل است
حجت الاسلام شهابی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گفت : انقلاب اسلامی مردم ایران  مصداق آیه  جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا ،که حق آمد و باطل رفت و یقیناً باطل نابود شدندی است .امام و یارانشان مصداق کلمه حق بودند و استعمار  شاهنشاهی  مصداق کلمه باطل  هستند. به […]

حجت الاسلام شهابی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گفت : انقلاب اسلامی مردم ایران  مصداق آیه  جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا ،که حق آمد و باطل رفت و یقیناً باطل نابود شدندی است .امام و یارانشان مصداق کلمه حق بودند و استعمار  شاهنشاهی  مصداق کلمه باطل  هستند.

به گزارش “ صبح رابر” نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته  به امامت حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه موقت شهرستان رابر برگزار گردید.

حجت الاسلام شهابی در جمع نمازگزاران جمعه  با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و چند خصوصیات از انسان های با تقوا اشاره کرد.

وی با تبریک ایام دهه فجرومیلاد امام حسن عسکری (ع) ادامه داد: این امام همام می‌فرماید: عابدترین مردم کسی است که فرایض و واجبات را انجام بدهد و با ورع ترین مردم کسی است که نزد شبهات توقف کند ،کوشاترین مردم کسی است که ترک گناه کند.

امام جمعه موقت رابر در مورد شخصیت امام حسن عسکری(ع) به  نقل از حزب آشوب گفت : که امام حسن عسکری (ع) از هر عیبی به دور بود وامین بر غیب بود و نسبت به وفا به عهد نیکو بود.

وی افزود : انقلاب اسلامی مردم ایران  مصداق آیه  جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا ،که حق آمد و باطل رفت و یقیناً باطل نابود شدندی است .امام و یارانشان مصداق کلمه حق بودند و استعمار  شاهنشاهی  مصداق کلمه باطل  هستند.

حجت الاسلام شهابی که از خصوصیات انقلاب اسلامی و شعارهایی که مطرح می شود گفت :  استقلال آزادی و جمهوری اسلامی ،استقلال ، استقلال سیاسی و استقلال فرهنگی و استقلال اجتماعی و اینکه ما به همه چیز خود اکتفا باشیم و آزادی تنها در چارچوب قوانین الهی است و اطاعت از خداوند میسر است ،جمهوری حکومت مردم برمردم و اینکه ۳۵ سال از انقلاب می گذرد و مردم هر سال پای صندوق های رأی خودشان برای سرنوشت کشورشان تصمیم می گیرند ،اسلامی که قوانین کشور بر اساس اسلام ناب محمدی تضمین شده است .

وی تصریح کرد :در مورد انقلاب اسلامی و مردم ایران،  روایت داریم اگر علم تا ستاره ثریا باشد دانشمندان ایرانی به آن دست پیدا می کنند و خوشبخترین ملت ،غیر عرب به واسطه اسلام ایرانیان هستند .

امام جمعه موقت رابر در آستانه سالروز وفات حضرت معصومه(س)  روایتی از امام جواد نقل کرد ، امام جواد (ع) می فرمایند:هر کس عمه ام را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود .

وی افزود : شهر قم مرکز علوم جهانی و علوم اسلامی است که از آنجا علم به تمام دنیا نشر پیدا می کند.

شهابی با اشاره به برگزاری آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز سه‌شنبه هفته آیند از اقشار مختلف خواست تا در این آیین حضور باشکوهی داشته باشند و بار دیگر در صحنه حضور پیدا کنند و جواب استکبار و یاوه گویان شرق و غرب را بدهند  .

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب