پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:47:36 - شنبه 19 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور مدیران کل استانی درسفر های شهرستان استاندار کرمان
سفر های شهرستان استاندار کرمان دو هفته ای است که آغاز شده است و وی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و صنعتی به شهرستانهای استان کرمان سفر می کند، نکته جالب در این سفرها حضور مدیران کل استانی است. به گزارش ” صبح رابر” ، مهندس علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان  […]

سفر های شهرستان استاندار کرمان دو هفته ای است که آغاز شده است و وی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و صنعتی به شهرستانهای استان کرمان سفر می کند، نکته جالب در این سفرها حضور مدیران کل استانی است.

به گزارش ” صبح رابر” ، مهندس علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان  در برنامه ای پایان هفته ها را میهمان شهرستان های استان است ، وی در اولین سفر خود به شهرستانهای جنوبی رفت و از این شهرستان ها و پروژ های عمرانی و صنعتی آنان بازدید کرد و جلسات شورای اداری را نیز برگزار کرد.

وی در دومین سفر شهرستان خود شهرهای شمالی استان  بردسیر ، سیرجان ، بافت و ارزوئیه را انتخاب کرد که در این سفر تعدادی از مدیران کل استانی هم حضور داشتند.

این سفر های پایان هفته ای که با حضور مدیران کل برگزار می شوند جنبه ی کاربردی بیشتری پیدا می کنند و صرف بازدید را از بین می برد.

نکته ی دیگر حضور همزمان فعالان اقتصادی و سرمایه گزاران آن شهرستان در جلسه ی شورای اداری است ، که رو در رو با صرف وقتی کم مشکلات خود را بازگو کرده و شخص استاندار با توجه به حضور مدیران کل استانی مشکلات آنان را بر طرف و در برخی موارد که قابل حل در جلسه ی شورای اداری نباشد ، به مدیر کل واگذار می شود و قول های مساعد برای همکاری های بیشتر گرفته می شود.

این حضور دوسویه ی مدیران کل و سرمایه گزاران و حل مشکلات آنان نه تنها باعث ایجاد روحیه نشاط و تلاش در بین فعالان اقتصادی می شود ، بلکه مشکلات آنان را از کاغذ بازی­های اداری جدا کرده و به صورت عینی و عملیاتی برطرف می شود.

شایان ذکر است در دومین سفر استانی به شهرهای بردسیر ، سیرجان ، بافت و ارزوئیه ؛ معاون سیاسی و مدیران کل حوزه ، آموزش و پرورش ، اقتصادی ، مالیاتی ، بنیاد مسکن ، شهرسازی ، گاز ، محیط زیست ، تامین اجتماعی ، صنعت ، بهزیستی ، آبفار ، آب منطقه ای ، اتاق بازرگانی استاندار را همراهی می کردند.

انتهای پیام / اختصاصی بوتیا /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب