پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:46:54 - دوشنبه 21 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عضو کمیسیون امنیت ملی: تنها راه موفقیت در برابر آمریکا ، ایستادن مقتدرانه بر مواضع انقلابی است
حسینی : در دیدار های گذشته اروپایی ها با مسئولین و صنعتگران کشور، مردم ما دیدند که اروپایی ها منتظر لحظه ای هستند که دوباره بیایند و با ایران ارتباط برقرار کنند و خودشان را از بنبستی که آمریکایی ها برای آنها ایجاد کرده اند رها کنند. به گزارش”صبح رابر”، دکتر سید باقر حسینی عضو […]

حسینی : در دیدار های گذشته اروپایی ها با مسئولین و صنعتگران کشور، مردم ما دیدند که اروپایی ها منتظر لحظه ای هستند که دوباره بیایند و با ایران ارتباط برقرار کنند و خودشان را از بنبستی که آمریکایی ها برای آنها ایجاد کرده اند رها کنند.

به گزارش”صبح رابر”، دکتر سید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص سخنان گستاخانه مقامات آمریکایی اظهار داشت: با توجه به سابقه ای که ما از آمریکا داریم، خاطر مردم شریف کشورمان هست که در ابتدای انقلاب ماجرای جاسوسی کارمندان سفارت آمریکا  در تهران و سپس دستگیری آنها توسط نیروهای انقلابی، در همان روزها طبق مذاکره ای که بعمل آمد توافق شد  ایران با آزاد کردن جاسوسان آمریکایی مبلغ ۱۱ میلیارد دلار از حسابی که بلوکه شده بود برگردانند، که به این قول عمل نکردند. این اولین دورویی آنها بود.

وی با بیان این که در طول تاریخ ۳۵ ساله انقلاب اسلامی هم ثابت شده وتوقعی جز این از آمریکاییها نیست ، گفت: الان هم با توجه به توافقنامه ژنو دوباره شاهد رجز خوانی و سنگ اندازی آنها هستیم و حرف و حدیثهایی از سوی آنها مطرح می شود که مغایر با توافقنامه ژنو می باشد.

حسینی تاکید کرد: تنها راه موفقیت در برابر آمریکاییها، اقدام مقتدرانه بر مواضع انقلابی می باشد که میتواند ما را به هدف خود برساند. ما در مقابل آنها ۳۵ سال مقاومت کردیم.

وی افزود: الان زمانی کنار آمدن معنا دارد که تمامی حقوق و منافع مردم و ملت ایران در آن تامین شود ولی با این عملکرد چندگانه ای که از آمریکا میبینیم هیچگونه اعتمادی به آنها نیست. بهترین راهکار در مقابل زورگویی های آنها ایستادگی مقتدرانه بر مواضع انقلابی به ایستیم و قطعا نتیجه خواهیم گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: در دیدار های گذشته اروپایی ها با مسئولین و صنعتگران کشور، مردم ما دیدند که اروپایی ها منتظر لحظه ای هستند که دوباره بیایند و با ایران ارتباط برقرار کنند و خودشان را از بنبستی که آمریکایی ها برای آنها ایجاد کرده اند رها کنند.

وی تاکید کرد: در نهایت اگر ما اقتدار بیشتری نشان دهیم قطعاً مسمر ثمر و بهتر خواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به حضور مردم در ۲۲بهمن ابراز داشت: مردم ما فهیم، هوشیار و آگاهند و خود مردم با حضور با شکوه خود جواب این یاوه گویی های بی اصل و اساس آنها را خواهند داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: مردم  ثابت خواهند کرد که اقتدار در عزم ملت ماست و  عزت و سربلندی ملت ما در همین اقتدار و دفاع از ارزشها  آرمانهای انقلاب اسلامی است که ان شا الله با حضور پر شور این مردم پاسخ این رجز خوانی ها را خواهد داد و تا وقتی که مردم در صحنه حضور دارند و هنوز قول حضرت امام (ره) به قوت خود باقی است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و قطعاً همینجور است.

حسینی تاکید کرد: با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب گزینه های روی میز دشمنان را خواهند داد.

انتهای پیام/منبع: استاد ایرانی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب