پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:12:01 - چهارشنبه 23 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پول قرض کردیم تا تیم را به این مرحله رساندیم/به بازیکنان خود ایمان دارم
به گزارش ” صبح رابر” علی اکبر ثابتی پورسرپرست هئیت والیبال استان کرمان امروز در گفت و گو با خبرنگار” کلوت” در کرمان گفت: در سال جاری از لحاظ مالی در مضیقه بوده ایم و تیم شکوفا صنعت پویا در سال جاری تنها ۱۳۰ میلیون تومان هزینه کرده است . سرپرست هیئت والیبال کرمان گفت: […]

به گزارش ” صبح رابر” علی اکبر ثابتی پورسرپرست هئیت والیبال استان کرمان امروز در گفت و گو با خبرنگار” کلوت” در کرمان گفت: در سال جاری از لحاظ مالی در مضیقه بوده ایم و تیم شکوفا صنعت پویا در سال جاری تنها ۱۳۰ میلیون تومان هزینه کرده است .

سرپرست هیئت والیبال کرمان گفت: مشکلات مالی فراوانی داریم و با قرض کردن پول از دیگران تیم را به مرحله پلی اف لیگ دسته اول والیبال  رسانده ایم

وی افزود: هزینه که در سال جاری ما انجام دادیم در مقابل هزینه ۶۰۰ میلیونی تیم های دیگر که حتی یکی دو تا از این تیم ها در لیگ دسته اول والیبال ماندگار هم نشدند و به لیگ پایین تر سقوط کردند ناچیز بوده است.

ثابتی پور خاطر نشان کرد: تیم گل گهر سیرجان در سال جاری با ترکیب۸۰ درصد غیر بومی و ۲۰ درصد از بومی و تیم شکوفا صنعت پویا با ترکیبی ۱۰۰ در صد بومی در این مسابقات شرکت کرد.

وی با بیان اینکه نخستین بار دروالیبال، تیم شکوفا صنعت پویا به مرحله حذفی راه پیدا کرده است خاطر نشان کرد: دراین مرحله از بازی ها تیم شکوفا صنعت پویا روز پنجشنبه این هفته به مصاف گنبد در این شهر می رود.

ثابتی پور بیان داشت: اگر تیمی در دو بازی از سه دیدار خود به پیروزی برسد جواز حضو ر لیگ برتر را کسب خواهد کرد.

سرپرست هیئت والیبال کرمان در پایان تصریح کرد: مشکلات مالی فراوانی داریم و با قرض کردن پول از دیگران تیم را به مرحله پلی اف لیگ دسته اول رسانده ایم .

ثابتی پور بیان داشت: از دیگر عوامل موفقیت این تیم ، این مسئله بوده است که بازیکنان و کادر فنی این تیم بیشتر با یکدیگر احساس رفاقت بیشتری دارند تا اینکه رابطه مربی و بازیکنی میان آن ها وجود داشته باشد.

انتهای پیام/اختصاصی کلوت/موحدی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب