پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:56:24 - چهارشنبه 23 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره سی و دوم /سیمرغ مریلا زارعی با لهجه شیرین کرمانی
سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در حالی به کار خود پایان داد که فیلم های «رستاخیز» ۷ سیمرغ، «چ» ۶ سیمرغ و «شیار ۱۴۳» ۳ سیمرغ را از این جشنواره را از آن خود کردند.و مریلا زارعی برای بازی در فیلم شیار ۱۴۳ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از […]

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در حالی به کار خود پایان داد که فیلم های «رستاخیز» ۷ سیمرغ، «چ» ۶ سیمرغ و «شیار ۱۴۳» ۳ سیمرغ را از این جشنواره را از آن خود کردند.و مریلا زارعی برای بازی در فیلم شیار ۱۴۳ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد.

به گزارش ” صبح رابر ” ؛سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و دومین جشنواره ی فیلم فجر به مریلا زارعی برای  برای تحسین برانگیزش در فیلم “شیار ۱۴۳″ اهدا شد.

زارعی پس از دریافت سیمرغ خود در سخنانی گفت: تشکر می‌کنم از هیات داوران که بازی من به دلشان نشست. خدا را شاکرم که این توفیق را به من داد تا در نقشی سنگین، حساس و مسئولیت‌برانگیز بازی کنم و باز خدا را شاکرم که این توفیق را به من داد که در قلب شما بنشینم.

139211230139553472112494

وی افزود: این سیمرغ حاصل سال‌ها مهری است که از شما گرفتم و تجربه‌ای که از کار کردن با کارگردانان بزرگ به دست آوردم. از آقای ابراهیم حاتمی‌کیا تشکر می‌کنم چراکه اجازه دادند در مقابل دوربین‌شان در فیلم ارزشمند «چ» قرار بگیرم و بیاموزم و دوم به دلیل کار متعهدانه و ارزشمندشان که باعث شدند توجه هیات داوران به «شیار ۱۴۳» جلب شود.

وی همچنین تعدادی از عوامل فیلم شیار ۱۴۳ را نام برد و گفت : از بازیگران کرمانی که در این فیلم همراه من بودند تشکر می کنم.

زارعی گفت: در این سیمرغ آدم‌های زیاد سهمی هستند: که در راس آنها نرگس آبیار است و خوشحال که یک زن فیلمساز متعهد دیگر هم به سینمای ایران اضافه شد.

139211230139517282112494

زارعی تصریح کرد: این جایزه برای من خیلی ارزشمند است. خواهش می‌کنم به جای تشویق من و این سیمرغ، به احترام همه مادران و زنان سرزمینم که در این سال‌ها صبورانه ایستادند، عزیزانشان را برای جان و مال و ناموس این کشور دادند و باز هم سکوت کردند، به احترام بایستید.

حرف‌های زارعی این‌گونه تمام شد: پاینده باد ایران

شایان ذکر است فیلم شیار ۱۴۳ در استان کرمان فیلم برداری شده است توانست سه سیمرغ در بخش های بهترین بازیگر زن ، جایزه ی ویژه ی هیئت داوران و سیمرغ بهترین فیلم از دیدگاه مخاطبان را کسب کند.

 انتهای پیام / بوتیا / ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب