پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:33:08 - پنجشنبه 24 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فیلم های مدافع فتنه ۸۸ در جشنواره فجر با عدم استقبال مردم روبرو شدند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فیلم های مدافع فتنه ۸۸ در جشنواره فیلم فجر با عدم استقبال مردم محکوم به شکست شدند. به گزارش “صبح رابر” سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی ، با اشاره به اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر،اظهار کرد: جریان سلطه با تکیه به پول و ثروت تلاش […]

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فیلم های مدافع فتنه ۸۸ در جشنواره فیلم فجر با عدم استقبال مردم محکوم به شکست شدند.

به گزارش “صبح رابر” سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی ، با اشاره به اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر،اظهار کرد: جریان سلطه با تکیه به پول و ثروت تلاش می کنند با ابزار هنر برای تطهیر چهره ظالمانه خودشان استفاده می کنند.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره اهمیت سینمای ایران، افزود: در ایران مسئولان باید مواظب باشند تا سرنوشت سینمای ایران مانند سینمای بالیوود و هالیوود نشود، البته در این جشنواره؛ فیلم های فاخری نظیر چ، رستاخیز و شیار ۱۴۳ نیز وجود داشت که تماشاگران زیادی را به خود جذب کرد.
عضو کمیسیون تحقیق مجلس، با اشاره به حضور برخی فیلم ها با موضوع تطهیر فتنه ۸۸، تصریح کرد: اگرچه در جشنواره فیلم فجر فیلم هایی شرکت داده شد که در پی تطهیر چهره فتنه بود، اما مردم بصیر از این فیلم ها استقبال نکردند و حضور آن فیلم ها در جشنواره با عدم استقبال و گرایش مردم، محکوم به شکست شد.
وی با بیان الگو بودن هنرمندان در جامعه، عنوان کرد: هنرمندان در جامعه به مثابه الگوی رفتاری هستند و نقش الگو بودن آن ها غیر قابل انکار است، البته باید توجه داشت که در بحث عفاف و حجاب مسئولان باید از درون خانواده های خودشان عفاف و حجاب را ترویج کنند تا بعد در بدنه جامعه موفق شوند.
قاضی زاده هاشمی با تاکید به محضر خدا بودن عالم، خاطر نشان کرد: وقتی که ما به زیارت امام رضا(ع) مشرف می شویم بدون آرایش و با پوشش کامل در حرم حاضر می شویم چون به امام معصوم احترام می گذاریم، بنابراین باید توجه کنیم که ما در حال حاضر در محضر امام عصر(عج)، که معصوم زنده هستند حاضریم، پس از این مسئله نباید غافل شد و اهالی سینما به این مسئله نیز توجه ویژه داشته باشند.
منبع:دانا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب