پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:17:40 - شنبه 26 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چه شیری بخوریم تا “سکته” نکنیم؟
خوردن شیر برای افراد مختلف باید مطابق با شرایط جسمانی آن‌ها صورت گیرد و مصرف برخی ترکیبات در شیر برای افراد می‌تواند مضر باشد. به گزارش”صبح رابر”  به نقل از باشگاه خبرنگاران، پزشکان در جدید‌ترین تحقیقات خود دریافته‌اند “شیر پرچرب” به دلیل وجود چربی شیر و یا وجود برخی افزودنی‌ها می‌تواند سبب افزایش ریسک ابتلا […]

خوردن شیر برای افراد مختلف باید مطابق با شرایط جسمانی آن‌ها صورت گیرد و مصرف برخی ترکیبات در شیر برای افراد می‌تواند مضر باشد.

به گزارش”صبح رابر”  به نقل از باشگاه خبرنگاران، پزشکان در جدید‌ترین تحقیقات خود دریافته‌اند “شیر پرچرب” به دلیل وجود چربی شیر و یا وجود برخی افزودنی‌ها می‌تواند سبب افزایش ریسک ابتلا به “سکته قلبی” در افراد بزرگسال شود.

گفتنی است؛ براساس تحقیقات صورت گرفته، شیر پرچرب سبب بالارفتن “کلسترول بد خون” و “گرفتگی شریان‌ها” و احتمال بروز “سکته قلبی” در افراد می‌شود.
پزشکان توصیه می‌کنند افراد بزرگسال از شیر کم چرب استفاده نمایند، زیرا از مواد افزودنی و چربی شیر کمتری برخوردار است، در نتیجه احتمال سکته قلبی را در افراد کاهش می‌دهد.
پزشکان همچنین توصیه می‌کنند، افراد از سایر محصولات لبنی مانند ماست و یا پنیر و حتی خامه کم چرب استفاده نمایند تا از قلب خود با احتیاط بیشتری مراقبت نمایند.
انتهای پیام/

بر چسب ها: , , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب