پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:27:16 - دوشنبه 28 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فریاد مرگ بر آمریکا مجازی در شبکه ها اجتماعی طنین انداز شد
پس از واکنش سراسیمه وزارت خارجه آمریکا به گزینه های روز میز مردم ایران در ۲۲ بهمن و حمایت از سران فتنه کاربران فضای مجازی با هجوم به صفحات این وزارت آمریکایی در شبکه های اجتماعی نسبت به نگاه استثمارگونه این کشور اعتراض کردند. به گزارش” صبح رابر” به نقل از ”بوتیا”، در حالی که […]

پس از واکنش سراسیمه وزارت خارجه آمریکا به گزینه های روز میز مردم ایران در ۲۲ بهمن و حمایت از سران فتنه کاربران فضای مجازی با هجوم به صفحات این وزارت آمریکایی در شبکه های اجتماعی نسبت به نگاه استثمارگونه این کشور اعتراض کردند.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از ”بوتیا”، در حالی که تنها چند روز از راهپیمایی ۲۲بهمن ملت ایران و تمسخر “گزینه های روی میز آمریکا” توسط راهپیمایان نمی گذرد وزارت خارجه آمریکا در اقدامی خلاف عرف دیپلماتیک با صدور بیانیه ای به حمایت از سران فتنه پرداخت.

به نظر می رسد این بیانیه یک واکنش سراسیمه و انفعالی از سوی دولت آمریکا در مواجه با حضور حماسی ملت ایران باشد. حضوری که نشان داد بر خلاف آنچه که آمریکایی ها در توهم آن بودند ملت ایران همچنان پشتیبان نظام خود هستند.

به هر حال ، این اقدام وزارت خارجه آمریکا با واکنش منفی ایرانیان مواجه شده است. در یکی از این اعتراضات کاربران فضای مجازی با انتشار مطالبی جنایات سران فتنه علیه مردم ایران و خدمت آنان به بیگانگان را یاد آور شدند.

همچنین برخی دیگر از کاربران از آمریکا خواسته اند که به جای دخالت در امور دیگر کشور ها زندانیان بی گناهی که بدون هر گونه برخورداری از محاکمه عادلانه در زندان های مخفی و آشکار آمریکا به سر می برند را آزاد کند.

این کاربران فضای مجازی همچنین تصاویر شکنجه در زندان های ابوغریب، بگرام، گوانتانومو و … را برای وزارت خارجه ارسال کردند.

 USAdarFarsi

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب