پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:24:58 - سه شنبه 6 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس جمهور در هرمزگان : سفرهای استانی جزو وظایف دولت است/هرمزگان دروازه کشور به جهان است
رییس جمهور اظهار کرد: دولت سفر به مناطق مختلف کشور و دیدار با مردم را هم جزو وظایف خود می داند و هم فرصت مغتنمی برای اعضای دولت است. به گزارش “ صبح رابر” به نقل از پایگاه خبری هرمز، حجت الاسلام حسن روحانی در فرودگاه بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سفر به […]

رییس جمهور اظهار کرد: دولت سفر به مناطق مختلف کشور و دیدار با مردم را هم جزو وظایف خود می داند و هم فرصت مغتنمی برای اعضای دولت است.

به گزارش “ صبح رابر” به نقل از پایگاه خبری هرمز، حجت الاسلام حسن روحانی در فرودگاه بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سفر به مناطق مختلف کشور و دیدار با مردم را هم جزو وظایف خود می داند و هم فرصت مغتنمی برای اعضای دولت است برای اینکه از نزدیک با مطلبات مردم آشنا شوند و بتوانند برنامه واقعی تری برای سراسر کشور اجرا کنند.

وی افزود: استان هرمزگان جزو استان های استراتژیک کشور است.

رییس جمهور بیان کرد: استان های هرمزگان، خوزستان، بوشهرو سیستان و بلوچستان بسیار برای ما حائز اهمیت است چرا که این استان ها دروازه کشور به روی جهان و آبهای آزاد هستند و استان هرمزگان نیز ویژگی های خاص خود را دارد.

روحانی گفت: این استان به لحاظ ظرفیت های تجاری از جمله بنادر و حمل و نقل بیش ترین حمل کالا از طریق این استان انجام می گیرد لذا فرصت مغتنمی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان هرمزگان مردمی مقاوم که در برابر استعمارگران ایستادند و این برای دولت افتخار است که چند روزی مهمان این مردم باشد.

در این سفر عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت را همراهی می کردند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب