پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:42:43 - سه شنبه 6 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ترانه دیروز، امروز، فردا را بیشتر از دیگر آهنگ هایم دوست دارم/ گزینه های روی میز ما بالاتر و والاتر از گزینه های دشمنان هستند
به گزارش”صبح رابر” به نقل از حامد زمانی از علاقه خود به آهنگ ترانه دیروز، امروز، فردا سخن گفته و از این که آهنگ هایش به دل مردم نشسته است، ابراز خرسندی کرد. حامد زمانی در گفت وگو با خبرنگار دیار آفتاب در حاشیه همایش تجلیل از مهندسی در اراک، با اشاره به تقدیر رهبر […]

به گزارش”صبح رابر” به نقل از حامد زمانی از علاقه خود به آهنگ ترانه دیروز، امروز، فردا سخن گفته و از این که آهنگ هایش به دل مردم نشسته است، ابراز خرسندی کرد.

حامد زمانی در گفت وگو با خبرنگار دیار آفتاب در حاشیه همایش تجلیل از مهندسی در اراک، با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از ترانه هایش و مردمی شدن آنها، گفت:خدارا شکر که با شنیدن این شعار دلتان خنک می شود. چرا که هنوز هستند کسانی که با این شعار مشکل دارند و در واقع این افراد با حق وحقیقت مشکل دارند.

او در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب از ترانه مرگ بر آمریکا تقدیر کرده اند.

وی همچنین درباره این ترانه افزود هیچ ترانه ای تا این اندازه مورد نقد رسانه های دیداری وشنیداری غربی قرار نگرفته بود.به طوری که یک موج خبری در شبکه های BBC و VOA و روزنامه های غربی ایجاد کرد.

زمانی بعد از اجرای ترانه های گزینه های روی میز گفت در این ترانه از هفت اتفاق مهم که از بهمن۵۷تا کنون در کشورمان رخ داده بود به عنوان هفت نکته زیبا وهفت گزینه روی میز استفاده کردیم.وی خاطر نشان کرد: این هفت گزینه را در دوئل با گزینه های روی میز آمریکا قرار دادیم تا معلوم شود گزینه های روی میز کدام ماندگار وعزت مند وکدام دروغ وتهدید است. قطعا گزینه های روی میز ما بالاتر و والاتر از گزینه های دشمنان هستند.

وی در پاسخ خبرنگار دیارآفتاب که پرسید کدام آهنگتانم را بیش از همه دوست دارید پاسخ داد،ترانه دیروز امروز فردا را از همه بیشتر دوست دارم.

 

 

 

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب